چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج یکهزار و 550 برنامه و 639 پروژه  عمرانی به ارزش 33 میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرضا دشتی روز چهارشنبه در نشست خبری، ضمن گرامیداشت پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: یک‌هزار و 550 برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر، 30 آبان ماه با قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز می‌شود.

وی از افتتاح 639 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به ارزش 33 میلیارد تومان در تمام نقاط استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود.

neshast khabari sepah 1

عبدالرضا دشتی در ادامه اضافه کرد: روز یکشنبه دوم آذرماه افتتاح پروژه‌‏های عمرانی در شهرستان دشتستان و دوشنبه رونمایی از سرود، تئاتر و نماهنگ با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از هنرمندان بسیجی از دیگر برنامه‎های بزرگداشت هفته بسیج استان بوشهر است.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آغاز عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر، برگزاری رزمایش کمک مومنانه در مصلی نماز جمعه بوشهر، اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر از دیگر برنامه‎های شاخص هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.
عبدالرضا دشتی با اشاره به نقش آفرینی ویژه استان بوشهر در دفاع مقدس، افزود: این استان با وجود اینکه در دفاع مقدس ۲۲ ویژگی منحصر به فرد داشته ولی تاکنون پروژه باغ موزه دفاع مقدس اجرایی نشده بود که اکنون فرصتی فراهم شده تا این آرزوی دیرینه برای بوشهری‏ها محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: در هفته بزرگداشت بسیج، نشست هم اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه نیز با حضور مجمع نمایندگان استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا در قالب کمک‎های مومنانه تاکنون بیش از ۸۶ میلیارد تومان با عنوان‏ های بسته معیشتی، قربانی، طعام، جهیزیه به جامعه هدف طرح پرداخت شده است.
وی یادآور شد: در هفته بسیج نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزارتومان و در مجموع به ارزش ۱۲ میلیارد تومان به خانواده‌‏های نیازمند اهدا می‎‏شود.
دشتی ادامه داد: در ارتباط با سخنرانی رهبر انقلاب در پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان مقرر بود تمام بسیجیان کشور به صورت حضوری و غیرحضوری فرمایش‏های رهبر معظم انقلاب را گوش دهند که بدلیل محدودیت‏های کرونایی برنامه حضوری لغو شد.
وی گفت: سهم استان بوشهر از این طرح ۳۱۰ هزار نفر بود که ۲۷۰ هزار نفر آن حضوری و ۴۰ هزار نفر نیز غیرحضوری پیش بینی شده بود که با توجه به محدودیت‏ها به صورت غیرحضوری اجرا می‎شود.
دشتی عنوان کرد: برای مشارکت در طرح کد تعریف شده برای بسیجیان بوشهری ۱۸ است که باید در روز سخنرانی آن را به سامانه پیامکی ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ ارسال کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌‏های خود اظهار کرد: در قالب طرحی به عنوان ۱۷ ربیع (روز سخنرانی رهبر انقلاب پیرامون ضرورت کنترل گرانی‎ها) نیروهای بسیجی با محوریت بسیج اصناف در مشارکت با سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر برای کنترل قیمت‎ها و مقابله با احتکار کالا مشارکت می‎کنند.
دشتی افزود: در قالب طرحی نیز با هدف کمک به روند درمان بیماران کرونایی تیم‏ های ۱۵ نفره متشکل از یک پزشک، چهار پرستار و ۱۰ نیروی بسیجی به بیماران کرونایی کمک می‎کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح نیروهای بسیجی برای تامین مایحتاج و انجام کارهای بیرونی به بیماران کرونایی کمک می‎کنند.

neshast khabari sepah 1neshast khabari sepah 1neshast khabari sepah 1neshast khabari sepah 1neshast khabari sepah 1neshast khabari sepah 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group