جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

شهردار برازجان گفت: با توجه به سرد شدن تدریجی هوا و فصل شروع بارش باران رحمت الهی، طی هفته‌های گذشته لایروبی دره های فصلی، کانال ها و دهانه‌ی پل‌ها شروع و پیش از نخستین بارندگی به اتمام رسیده است.

به گزارش دیارجنوب، محمدحسن محمدی با اشاره به دغدغه شهروندان برازجانی از طغیان احتمالی رودخانه‌های خشک شهر و وقوع مشکلات ناشی از آن در زمان بارندگی، اظهار داشت: لایروبی دره‌ها و مسیل‌ها کمک می‌کند با جریان یافتن بهتر سیلاب، خطری متوجه شهروندان، منازل مسکونی و تاسیسات شهری را تهدید نکند.
وی افزود: با توجه به مشکلاتی مانند جمع شدن نخاله و زباله در بستر رودخانه‌های فصلی در مناطق پایین‌دست شهر که آسیب‌های بیشتری را متوجه شهروندان میکند، امسال نیز لایروبی مسیل‌های چنین مناطقی را در اولویت قرار داده و کار را از مناطق پایین دست و محروم شهر شروع کردیم به صورتی که در حال حاضر تمامی پل ها، دره ها و کانال های مناطق علی آباد، حسین آباد تا خیابان الفتح به صورت کامل لایروبی انجام شده است.

paksazi dareha borazjan 1
شهردار برازجان با بیان اینکه عملیات لایروبی دره‌ها و کانال‌های در دیگر مناطق شهر نیز در این طرح به انجام رسیده افزود: امید است که شهروندان با رعایت حقوق همشهریان خود، از ریختن هرگونه زباله و نخاله در دره ها و کانال‌ها بصورت جدی پرهیز کنند تا ان‌شاالله شاهد وقوع هیچ حادثه‌ی ناشی از جمع شدن سیلاب نباشیم و با همکاری و همدلی شهروندان و مجموعه‌ی شهرداری، شهرمان را همواره زیبا و سرزنده ببینیم.
محمدحسن محمدی در پایان آرزو کرد پاییز و زمستان امسال پر از خیر و برکت و بارش باران رحمت الهی برای تمام مردم شهرمان باشد.
شایان ذکر است در طرح پاکسازی دره‌ها و کانال‌های شهرداری، همکاران پرتلاش حوزه‌ی معاونت اجرایی شهرداری طی روزهای متمادی با لودر، بیل مکانیکی و بابکت اقدام به بازکردن آبراه‌های سطح شهر نمودند و امید می‌رود در صورت وقوع بارندگی شاهد مشکل خاصی در زمینه‌ی آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها نباشیم.

paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1paksazi dareha borazjan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group