پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: سانحه رانندگی در جاده بوشکان-کلمه شهرستان دشتستان سه قربانی گرفت و دو مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر در این ارتباط بیان کرد: ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز در جاده بوشکان-کلمه دو خودرو پژو پارس و پراید با هم برخورد کردند که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین پژو و تنها سرنشین پراید جان خود را از دست دادند و راننده دو خودرو مجروح شدند.
وی ادامه داد: خودرو پژو پارس از بوشکان به سمت کلمه و پراید از کلمه به سمت بوشکان در حال حرکت بوده‌اند، که این اتفاق رخ می‌دهد.

papari policrah
رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: یکی از سرنشینان پژو پارس که جان باخته نوعروس ۲۲ ساله است که یک ماه پیش ازدواج کرده بود و دیگر قربانی این خودرو، مردی ۵۲ ساله بوده است. راننده هم که همسر نوعروس بوده در بیمارستان برازجان به سر می‌برد، البته حالش خوب است.
پاپری عنوان کرد: سومین کشته این حادثه نیز زنی ۵۰ ساله است که سرنشین پراید بوده و راننده این خودرو نیز در بیمارستان برازجان در حال درمان است.

tasadof zoj
وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از رانندگان خواست قوانین را رعایت کنند و از تخلفات حادثه آفرین مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، و تجاوز به چپ پیشگیری کنند.
رئیس پلیس راه استان بوشهر، عامل انسانی را علت ۷۰ درصد تصادفات دانست و بر استفاده ازکمربند ایمنی تاکید کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group