پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیر مسئول پایگاه خبری دیارجنوب در یادداشتی گفت: تیم هندبال ستارگان دشتستان امسال نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتری است ولی با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش دیارجنوب، حضور در لیگ برتر از آرزوهای هر تیم و مجموعه ورزشی محسوب می‌شود که با رسیدن به لیگ برتر و قرار گرفتن در جمع تیم‌ها باید برای حضور در صدر جدول تلاش شود.
قصه لیگ برتر در استان بوشهر امسال رنگ و بوی غریبی دارد؛ سال گذشته تیم‌های شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کردند و شاید اگر مسئولین در سال قبل آستین‌هایشان را بالا می‌زدند و بیشتر به فکر دو تیم شاهین و پارس جنوبی جم بودند الان حسرت غیبتشان در لیگ برتر امسال را شاهد نبودیم.

setaregan kazeron 42
امسال حکایت سال قبل برای تیم هندبال ستارگان دشتستان در حال تکرار شدن است و این تیم در آغازین روزهای لیگ برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.
هر مشکلی در تیم روی روحیه و بازی هر یک از بازیکنان تأثیر خواهد داشت. تیم ستارگان دشتستان امسال باوجود مشکلات کرونایی در همان گام اول درجا زد و اعلام کرد به دلیل نبود هزینه ورود به لیگ برتر، امکان حضور در لیگ نیست.
کادر تیم همگی در تلاش بودند که کوچک‌ترین دغدغه یک تیم که حضور در لیگ است را برطرف کنند و بالاخره خبرهایی رسید که هزینه ورود به لیگ برتر تأمین شد.
مشکلات مالی ستارگان
رضا عباسی سرمربی تیم ستارگان دشتستان گفت: اگر وضعیت مالی تیم مشخص می‌شد، می‌توانستیم تمرینات منظم و منسجمی در پیش فصل داشته باشیم و در کنار آن یارگیری مناسبی انجام دهیم چون سیاست کادر تیم این است که اولویت با بازیکنان بومی باشد و برای رفع نواقص از بازیکنان غیربومی استفاده شود.

setaregan sarbedaran 77
مشکلات تیم در این ایام فقط مالی نبود. بازیکنان کرونایی در قرنطینه بودند و تیم به خاطر رعایت پروتکل بهداشتی به‌صورت تیمی امکان تمرین نداشتند تا جایی که ایمان احسانی مقدم کاپیتان تیم باشگاه ستارگان دشتستان اظهار کرد: در این ایام تمرینات به‌صورت سه و چهار نفره انجام گرفت و در حال حاضر شرایط خوب و آرامی نداریم.
بعد از طی کردن این مشکل بازیکنان کرونایی باعث شدند که تیم نتواند در مرحله اول مسابقات با سه تیم گچساران، بهبهان و کازرون روبرو شود و تقریباً امیدها از بین رفت از طرفی حفظ سهمیه حضور در لیگ هم به خطر افتاد.
کادر تیم از تلاش‌ها دست نکشید و در دو مرحله توانست با پیگیری‌ها رضایت وزارت بهداشت و فدراسیون را جلب کند و در برنامه بازی‌ها شرکت کند چیزی که آرزوی تیم و هواداران بود.

setaregan sarbedaran 77
تلاش برای حضوری شایسته در لیگ
اما دو مسئله این وسط پنهان ماند و هیچ‌کسی پیش از سفرشان به تهران برای رویارویی با دو تیم ذوب‌آهن و ناجای قم حرفی به زبان نیاورد. مسئله اول اینکه تمام کادر تیم از مربی تا مدیرعامل اولویت اصلی‌شان حفظ سهمیه لیگ برتر و حضوری شایسته در لیگ است ولی مسئله ای که پنهان ماند روحیه بازیکنان است که در پس مشکلات مالی و مریضی کرونایی باید بخوبی بررسی و به آمادگی برسند.
دومین مسئله قدرت تیم ستارگان است که با توجه به حضور سال قبل در لیگ برتر امسال به مرحله پختگی رسیده و با حضور بازیکنان قدرتمند قبلی و جوانانی که به مرحله پختگی رسیده‌اند امسال می‌توان بازی‌های درخشانی را شاهد بود.

setaregan sarbedaran 77
اما رئیس کمیته مسابقات هندبال کشور در آخرین جلسه خود اعلام کرد که تیم ستارگان می‌تواند با تیم‌های گچساران، بهبهان و کازرون که این مدت نتوانست بازی کند مسابقه بدهد و زمان آن‌ها بعداً مشخص خواهد شد.
این خبر خوشی برای تیم ستارگان و هواداران بود و اینجاست که تیم ستارگان می‌تواند به ماندگاری در لیگ برتر چشمک بزند. رضا عباسی سرمربی تیم در خصوص قدرت این تیم می‌گوید اگر مشکلات تیم برطرف شود ما شایسته حضور در آسیا هستیم.

setaregan sarbedaran 77
هم‌اکنون تیم ستارگان در تهران به سر می‌برد و برای رویارویی با دو تیم ذوب‌آهن و ناجای قم در حال کسب آمادگی است و منتظر بازی‌های درخشان تیم ستارگان خواهیم بود.


ایمان خوشقدم
مدیر مسئول پایگاه خبری دیارجنوب

خبرهای مرتبط:

اولویت اصلی حفظ سهمیه لیگ برتری است/ با دستان خالی به مصاف تیم‌های قدرتمند می‌رویم+ تصاویر اختصاصی

چشمک دوباره ستارگان دشتستان به لیگ برتر هندبال کشور/ استان بوشهر چشم انتظار درخشش ستارگان(عکس+مستندات)

پیروزی شیرین ستارگان دشتستان مقابل تیم سربداران سبزوار+تصاویراختصاصی

شکست ستارگان دشتستان در مقابل نیروزمینی کازرون+تصاویراختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group