سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پیشرفت ۵۶ درصدی فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به ساخت این بیمارستان تخصیص یافت. 

به گزارش دیارجنوب، سعید کشمیری در جریان بررسی استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از روند ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان در دشتستان با اشاره به آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور برازجان در سال 1395 و ساخت بیمارستان جدید اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان پس از طراحی‌های لازم عملیات ساخت آن در شش طبقه آغاز شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان یاد شده با ظرفیت 220 تخت بستری تصریح کرد: در فاز نخست بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان 160 تخت طراحی شده است که اکنون 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

etebar baimarestab borazjan
وی از تخصیص اعتبارات از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از این محل 40 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که تا پایان امسال جذب می‌شود.
کشمیری با اشاره به روند ساخت این پروژه مهم درمانی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود فاز نخست بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان با 160 تخت تا 2 سال آینده تکمیل شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند ساخت درمانگاه تخصصی شهدای مدافع سلامت برازجان گفت: این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه بالای 50 مطب تخصصی و فوق تخصصی در این درمانگاه پیش بینی شده است افزود: این درمانگاه با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع در مرحله تکمیل است که با نوید تخصیص اعتبار از سوی استاندار بوشهر پیش بینی می‌شود دهه فجر امسال افتتاح شود.
کشمیری اعتبار تخصیصی برای تکمیل درمانگاه تخصصی شهدای مدافع سلامت برازجان را 25 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: با راه‌اندازی این درمانگاه، خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به متقاضیان عرضه و تحول خیلی خوبی در عرصه سلامت محسوب می‌شود./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group