جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تأکید بر رفع موانع تولید، به پرداخت تسهیلات در این زمینه اشاره کرد و گفت: در ۷ ماه امسال در این راستا ۱۹۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش دیارجنوب، سیدحسین حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان بوشهر با اشاره به پیش‌راه‌اندازی مرکز فوریت‌های حل مشکلات تولید در استان‌ اظهار داشت: مرکز فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است.
وی، با اشاره به تشکیل کارگروه‌های جهش تولید و تسهیل در رفع موانع تولید افزود: در این راستا این کارگروه‌ها در پنجره واحد مرکز فوریت‌های حل مشکلات تولیدی مستقر شده که خدمات گوناگون در کوتاه‌ترین زمان به بخش تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند.

tolid konandegan
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه تمام خدمات در مرکز فوریت‌های حل مشکلات تولیدی استان‌ الکترونیکی انجام می‌شود تاکید کرد: در این راستا سامانه ویژه‌ای تدوین و در اختیار متقاضیان قرار گرفته که سامانه "بهین یاب‌" نیز در قالب این مرکز ارائه خدمت می‌کند.
حسینی، با بیان اینکه مرکز فوریت‌های حل مشکلات تولیدی استان به بخش‌های صنعت، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و وزارت نیرو خدمات ارائه می‌کند خاطر نشان کرد: نخستین مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان مازندران راه‌اندازی شد و پس از آن در همه استان‌ها آغاز به‌کار کرد.
وی، با اشاره به فعالیت مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری شبانه‌روزی فعالیت می‌کند خاطرنشان کرد: این مرکز در همه زمینه‌ها شبانه‌روز پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور جواز تاسیس در مدت 3 روز خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی در مدت 3 روز و جواز بهره‌برداری حداکثر 15 روزه صادر می‌شود.
حسینی، با تاکید بر رفع موانع تولید به پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: در 7 ماه امسال از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه طرح‌های مختلفی به بانک برای دریافت 302 میلیارد تومان تسهیلات معرفی و تاکنون 118.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی، به پرداخت تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و افزود: 134 واحد تولیدی برای دریافت 160 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون 80 میلیارد تومان آن به 119 واحد تولیدی پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در مجموع در 7 ماه امسال 198.5 میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان استان بوشهر پرداخت شده است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group