پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در آیینی از زحمات غلامحسین زیبا تجلیل و محمد صفا به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد.

به گزارش دیارجنوب، سیدعلی پاک‌نژاد امروز در نشست تکریم و معارفه بخشدار مرکز شهرکنگان اظهارداشت: خوشبختانه در بیشتر نقاط شهرستان شوراها و دهیاری‌ها تشکیل شده است و کمتر روستایی در شهرستان پیدا می‌شود که فاقد شورا و دهیاری است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز گام برداشته و شورا و دهیاری روستاهای باقی مانده نیز تشکیل شود.
فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به نقش مهم شوراها و دهیاری‌های روستاها افزود: اغلب کارهایی که در روستاها صورت می‌گیرد نتیجه تلاش و تعامل شوراها و دهیاری‌ها با بخشداران است.

bakhshdar kangan
وی ادامه داد: امروزه برخی خدماتی که در شهرها وجود دارد در روستاها نیز ایجاد شده است و این امر باعث وقوع مهاجرت معکوس شده است.
وی عنوان کرد: اخلاق مداری، مردمداری در راس کار مسؤولان باشد و همچنین ارتباط و تعامل خود را با سایر مسؤولان از جمله شوراها و دهیاری‌ها تقویت شود تا بتوان در توسعه روستایی و خدمت بیشتر به مردم موفق‌تر عمل کرد.
پاک‌نژاد بیان کرد: خدماتی که در روستا‌ها صورت می‌گیرد به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود و تمام تلاش خود را به کار گرفته و اجازه داده نشود که مطالبات مردم بر زمین باقی بماند.
غلامحیسن زیبا نیز گفت: در این چند سال که در خدمت مردم شریف روستاهای بخش مرکزی کنگان بودم بهترین دوران خدمتم به مردم بود و هیچوقت فراموش نخواهم کرد.
بخشدار سابق بخش مرکزی کنگان و معاون فعلی سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان عنوان کرد: خوشبختانه با تعاملی که بین شوراها و دهیاری‌ها بود اقدامات خوبی در روستاها صورت گرفت از جمله می‌توان به ایجاد مدرسه در روستای میانلو و آبرسانی به روستاهای لاورده و لاورگل اشاره کرد.
محمد صفا گفت: از فرماندار شهرستان که به بنده اعتماد کردند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم در این سمت خدمتگزار خوبی برای مردم شریف روستاهای بخش مرکزی کنگان باشم.
سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان عنوان کرد: روستاهای بخش مرکزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و قطعا با برنامه ریزی‌ها مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
به گزارش فارس، در این آیین از زحمات غلامحسین زیبا تجلیل و محمد صفا به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group