پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از افزایش جذب ۲۰ درصدی متخصصین در بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، شهرام جلال پور در این ارتباط اظهار داشت: در مجموع ۶۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی در بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور فعالیت دارند که در ماه‌های اخیر ۱۱ متخصص جدید جذب شهرستان شده‌اند.
وی تصریح کرد: در بیمارستان شهید گنجی برازجان و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان، پنج پزشک متخصص طب اورژانس، پنج متخصص بیهوشی، چهار جراح عمومی، یک پزشک توانبخشی و طب فیزیکی، پنج پزشک زنان و زایمان، سه متخصص قلب و عروق، دو متخصص گوش و حلق و بینی، دو عفونی، سه ارتوپد، شش رادیولوژی، سه متخصص اعصاب و روان، یک متخصص پوست، دو متخصص چشم، پنج متخصص اطفال، پنج متخصص داخلی، یک پاتولوژیست، چهار متخصص مغز و اعصاب داخلی، دو متخصص جراح مغز و اعصاب، سه متخصص کلیه و مجاری ادراری در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارند.

bimarestan ganji
جلال پور تصریح کرد: تأمین امکانات و تجهیزات درمانی موردنیاز متخصصین جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان دشتستان است.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: بسترهای لازم برای ارائه خدمات درمانی در کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان از قبیل، نوار مغز، نوار قلب، آتل‌بندی و گچ گیری، اکوکاردیوگرافی قلب، تست ورزش، تعیین نمره چشم، شستشوی گوش، خدمات پوست و زیبایی، تعیین زردی نوزاد، کرایو درمانی فراهم است و تمامی خدمات با تعرفه‌های دولتی به شهروندان ارائه می‌شود.
جلال پور افزود: کاهش دغدغه درمانی مردم از مهمترین دستاوردهای برنامه تحول نظام سلامت در این چند سال اخیر بود ه است که با جذب متخصصین و تجهیز بیمارستان، دسترسی مردم به امکانات و خدمات درمانی تخصصی فراهم‌شده و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group