پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح ۳ مورد فوتی جدید، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

koronaviroos
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه ۳ نفر از همشهریانمان روزهای گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: موارد فوتی در رده سنی ۴۹ تا ۸۹ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، بیماری قلبی و عروقی و آسم بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۴۹۲۲ نفر بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۴ آبان ماه به عدد ۶۸۸ ‏رسیده است./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group