پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر گفت: اعضای بدن ۷۳ بیمار مرگ مغزی در استان بوشهر اهدا شد.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا باقری ظهر شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: با اهدای اعضای ۷۳ نفر بیمار مرگ مغزی شده در استان بوشهر نزدیک به ۲۲۰ نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند و نجات پیدا کردند که این امر مدیون ایثار و مهربانی مردم فهیم استان و تلاش همکاران تیم واحد پیوند است.
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از تلاش فرماندهی نیروی انتظامی استان و همکارانشان در برقراری امنیت و آرامش برای مردم استان لوح تقدیر و مدال افتخار انجمن اهدای عضو را تقدیم وی کرد.

peyvand b
فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.
سردار خلیل واعظی ضمن دریافت کارت اهدای عضو برای خود و جمعی از همکارانشان بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد چرا که با کاهش آمار تصادفات و همچنین ضرب‌وجرح می‌تواند کمک شایانی به کاهش بار سلامت استان باشد.
وی تصریح کرد: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته با ایثار ماندگار خانواده‌های اهداکننده عضو، آمار قابل‌توجهی در نجات جان انسان‌های نیازمند به عضو داشته باشد که جای تقدیر دارد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group