جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل ۱۰ هزار کالای اساسی برنج در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بنادر استان بوشهر برای تسریع در تخلیه و بارگیری کالا به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز شده‌اند،گفت: استان بوشهر دارای بنادر تجاری متعددی در شهر‌های مختلف ساحلی است که در عرصه تجارت دریایی بازرگانان نقش مهم و مؤثری ایفا می‌کنند.
وی به افزایش عمق کانال دسترسی به اسکله‌های بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افزایش عمق کانال دریایی بوشهر امکان تردد و پهلوگیری کشتی‌های تجاری با ظرفیت ۳۰ هزار تن فراهم شده است.

takhliye keshti
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در نیمه نخست امسال افزون بر ۲۲ میلیون تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: از این میزان کالای تخلیه و بارگیری در بنادر استان بیش از ۵ میلیون تن آن کالای تجاری غیرنفتی و ۴.۵ میلیون تن آن بارگیری و صادرات بوده است.
ارجمندزاده حجم تخلیه و بارگیری کالای نفتی در نیمه نخست امسال در بنادر استان را ۱۷.۷ میلیون تن دانست و بیان کرد: در این مدت بیش از ۹۲ هزار کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.
وی، از عملیات تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بنادر استان بوشهر بدون وقفه و شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: بنادر استان بوشهر با توانمندی بالای تجهیزاتی و نیروی انسانی در خدمات‌رسانی به حوزه اقتصاد، معیشت و تجارت شبانه‌روز فعال است و بدون وقفه این فعالیت‌ها ادامه دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه و به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.
ارجمندزاده از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل ۱۰ هزار کالای اساسی برنج در این هفته خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۳ کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تخلیه وبه سایر نقاط بارگیری شده است و این عملیات همچنان در سال جاری ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group