جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم تجلیل از فعالان هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن توآ شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، صبح روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه، مراسم تجلیل از فعالان هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن توآ شهرستان دشتستان با حضور کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه برازجان، بناری دبیر هیئت کونگ فو و اسفندیاری مسئول انجمن کونگ فو دشتستان در سالن اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پروژه تکمیل سالن ورزشی خانه کونگ فو در اولویت اداره ورزش و جوانان قرار گرفت و ۴۵ درصد از پروژه انجام شد ولی در حال حاضر بعلت کمبود اعتبارات متوقف شده است.

"کمارج حاجی" ورزش های رزمی را از پر طرفدار ترین رشته در بین جوانان دانست و افزود: با توجه به شرایط کنونی یکی از فعال ترین رشته ها و هیئت های ورزشی ما هیئت کونگ فو است.

varzesh kongfo 1

دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان، افزود: همه مربیان و اعضای این هیئت خواستار بازگشایی باشگاه های کونگ فو شهرستان با رعایت پروتُکل های بهداشتی بوده و تا به امروز رشته های زیادی با وجود شرایط فعلی در حال تمرین هستند.
یداله بناری با بیان اینکه طبق دستور وزارت بهداشت و درمان باشگاه تعطیل است، افزود: با تمام سختی ها و نداشتن محل تمرین، کونگ فو کاران در مسابقات مجازی فدراسیون، انجمن کونگ فو توآ کشور و همچنین مسابقات مجازی شهرستانی که بمناسب هفته تربیت بدنی برگزار شد شرکت کرده و شاهد درخشش قهرمانان دشتستانی بودیم.

varzesh kongfo 1

مسئول انجمن توآ دشتستان در این مراسم بیان داشت: ورزش یک عبادت است و انتظار ما ورزشکاران از همه مسئولین مربوطه این است برای ورزش نیز اعتباری در نظر گرفته تا ورزش شهرستان به جایگاهی که شایسته است دست یابد.
اسفندیاری در پایان ورزش کردن را راهی راست خطاب کرد و افزود: مسئولین و فعالین این رشته رزمی را مورد حمایت قرار دهند.
امام جمعه برازجان نیز در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: ورزش میتواند سلامت روح و جسم جامعه را تضمین کند و برازجان تا امروز در رشته های ورزشی، فرهنگی و هنری خوش درخشیده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح افزود: باید تلاش کرده و جوانان فعال در این حوزه ها را مورد حمایت قرار دهیم حمایت کنیم و چنین فضاهایی را توسعه بخشیم.

varzesh kongfo 1
وی بیان کرد: ما در کنار اداره ورزش و جوانان خواهیم بود و امیدواریم همیشه شاهد درخشش روزافزون تمامی فعالان عرصه ورزش باشیم.

در پایان این مراسم از "حدیث منفرد" قهرمان مسابقات مجازی انجمن کونگ فو توآ کشور و فعالان هیئت کونگ فو شهرستان دشتستان تقدیر بعمل آمد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group