پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی ۶ آبان در هزار و ۶۵۰ مدرسه استان بوشهر از طریق فضای شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اشاره کرونایی گفت: بیست و سومین بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‎آموزی همزمان با سراسر کشور سه‌شنبه ۶ آبان، در هزار و ۶۵۰ مدرسه استان و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.
علی موحدی افزود: مدیران مدارس، شورا‌های دانش آموزی را باور داشته و در امور مربوط به برنامه ریزی و اداره امور آموزشگاه از توانمندی این شورا استفاده کنند.

shora daneshamoozi
وی ادامه داد: تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری، مسئولیت پذیری و روحیه انتقادپذیری، کسب مهارت برای ایفای نقش در آینده و بهبود نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از طریق مشارکت دانش آموزان از اهداف مهم تشکیل شوراهای‌دانش آموزی است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شورای مدارس پشتوانه مجلس دانش‌آموزی است، عنوان کرد: مشارکت مطلوب شورا‌های دانش آموزی در اداره مدارس منجر به تشکیل مجلسی کارآمد و موثر در بهبود فرایند‌های آموزشی و پرورشی می‌شود.
موحدی با بیان اینکه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند، گفت: ۸۷ هزار دانش آموز دختر و ۹۱ هزار دانش آموز پسر استان واجد شرایط رای دادن و همچنین نامزدی در انتخابات هستند.
وی افزود: پیش بینی می‌شود ۲۱ هزار دانش‌آموز دختر و ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در همه دوره‌های تحصیلی داوطلب عضویت در انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی مدارس استان شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۲ هزار نفربه عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورا‌های دانش آموزی انتخاب می‌شوند، بیان کرد: با توجه به جمعیت مدارس، تعداد اعضای شورا‌های دانش‌آموزی ۵ تا ۱۱ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل است./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group