شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهرگفت: مدیرکل اوقاف اقدامات مهم و موثری در زمینه مقابله با کرونا و رسیدگی به نیازمندان و افراد آسیب ‌دیده انجام داده است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند صبح روز سه شنبه 29 مهر ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با گرامیداشت دهه وقف و قدردانی از تعامل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، خدمات با ارزش این مجموعه در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مدیرکل اوقاف اقدامات مهم و موثری در زمینه مقابله با کرونا و رسیدگی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده انجام داده است.

tajlil oghaf
مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر دراین جلسه گزارشی از اقدامات وفعالیت های اوقاف استان با اشاره به رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونا و افراد نیازمند جامعه ارائه داد و خاطر نشان کرد: تاکنون در ۸ مرحله کمک‌های غیرنقدی و بسته‌های معیشتی به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان بوشهر از سوی این اداره کل توزیع شده است.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌ پور توزیع ۳۵ تن برنج ایرانی را از جمله این کمک‌ها دانست و تصریح کرد: تاکنون از درآمد موقوفات ۴۵ میلیارد ریال به افراد نیازمند کمک رسانی شده است.
وی با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند استان بوشهر تصریح کرد: این بسته‌های تحصیلی به ارزش ۵ میلیارد ریال برای یک سال تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر توزیع ۲۴ هزار بسته مواد غذایی و ۳۰ هزار ماسک رایگان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: اکنون توزیع ماسک رایگان در مساجد استان بوشهر بین نمازگزاران ادامه دارد.
درپایان این جلسه از مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر توسط استاندار بوشهر تجلیل شد. / روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group