جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

با دفاع جانانه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان و حمایت های مسئولین، تیم ستارگان درمرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور یافت تا باری دیگر مردم استان بوشهر چشم انتظار درخشش این تیم باشند.

به گزارش دیارجنوب، رقابتهای دور اول سوپرلیگ هندبال ایران در شرایطی به پایان رسید که به‌دلیل ابتلای شمار زیادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم هندبال ستارگان دشتستان، حضور این تیم به عنوان تنها نماینده‌ی لیگ برتری ورزش دشتستان در این دور از رقابتها امکان‌‌پذیر نشد.
شرایط ویژه‌ی کرونایی دشتستان و تمرینات فشرده‌ی پیش‌فصل تیم ستارگان سبب شد ابتلای اعضای تیم به کرونا شرایط سختی را بر نماینده‌ی استان بوشهر در سوپرلیگ هندبال ایران تحمیل کند و باعث تعطیلی تمرینات و قرنطینه‌ی بازیکنان و کادر فنی تیم شود.

setaregan lig bartar 1
عدم امکان حضور در دور اول بازی ها، تیم ستارگان را در شوک فرو برد و نگرانی هواداران تیم و علاقه‌مندان ورزش دشتستان از سرنوشت ستارگان در لیگ امسال را در پی داشت.
دستور اکید وزارت بهداشت به عنوان ناظر رقابتهای ورزشی کشور مبنی بر ضرورت عدم حضور ستارگان در دور اول رقابتها سبب شد فدراسیون هندبال نحوه‌ی حضور ستارگان در لیگ برتر را وارد پروسه‌ی تصمیم‌گیری کند.

حضور جلال‌الدین برزگر مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی ستارگان دشتستان در فدراسیون در روز سه‌شنبه ۲۹ مهر و دفاع جانانه‌ی وی از حقوق دوستداران هندبال و هواداران تیم ستارگان و ارائه‌ی مستندات لازم سبب اقناع متولیان برگزاری رقابتها و سبب حضورتیم ستارگان دربرنامه بازی ها درمرحله دوم مسابقات شدومقررگردید سه بازی عقب مانده تیم ستارگان درمرحله اول توسط فدراسیون محترم هندبال برنامه ریزی ودرطول فصل جاری برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی ستارگان دشتستان در این‌خصوص بیان داشت: عدم حضور ستارگان در دور اول رقابتها نه با اختیار باشگاه بلکه بر اساس اجبار کرونا بود چرا که حفظ سلامت بازیکنان، اعضای فنی و مدیریتی تیمها و عوامل برگزاری مسابقات در اولویت شماره یک باشگاه‌ها و مسئولین فدراسیون قرار داشته و وزارت محترم بهداشت نیز بر آن تاکید و توجه فراوان دارد.
وی در ادامه افزود: منصفانه نبود باشگاه ستارگان بخاطر موضوعی که اختیاری در انجام آن نداشته مورد مواخذه قرار گیرد و به همین دلیل تلاش کردیم با ارائه‌ی مستندات و مدارک قانونی از حقوق ورزشکاران، هواداران هندبال، علاقه‌مندان تیم ستارگان و نیز حقانیت باشگاه دفاع کنیم که الحمدلله فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با بررسی وپذیرش مدارک واستدلال‌های متقن باشگاه ستارگان، تصمیم‌گیری های ذکرشده را مدنظر ودر این خصوص در دستور کار قرار داد.

جلال برزگر از مساعدت‌های مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی از جمله دکتر سالاری رییس سازمان تامین اجتماعی کشو، دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت، دکتر دهدشتی معاون سازمان تامین اجتماعی و نیز مسئولین استانی از جمله عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار و مجموعه‌ی استانداری، جناب بهروزیان‌فرد مدیرکل و همکاران اداره‌ کل ورزش و جوانان استان، نوروزی فرماندار دشتستان، مهندس محمدی شهردار مردمی ‌و زحمتکش و اعضای پرتلاش شورای اسلامی شهر برازجان و دیگر بزرگواران وعزیزانی که همکاری شایانی با این باشگاه داشته‌اند و تشکر ویژه از مجموعه‌ی ارجمند فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص جناب دکتر پاکدل رئیس تلاشگر این فدراسیون که به مشکل پیش آمده برای نماینده‌ی هندبال استان بوشهر توجه ویژه نشان دادند و دکتر رضایی نماینده‌ی محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی که در تمامی مراحل حامی و پشتیبان این تیم بوده‌اند تشکر و قدردانی نمود.
وی ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: امید داریم تیم هندبال ستارگان دشتستان با همت و تلاش بازیکنان پرتوان و کادر فنی شایسته‌ی خود از اعتبار این باشگاه، هندبال برازجان و ورزش دشتستان در بزرگترین آوردگاه باشگاهی کشور دفاع نموده و با توجه به بضاعت خود نتایج خوبی در رقابتهای فصل جاری کسب کند.

setaregan lig bartar 1setaregan lig bartar 1

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group