پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ کارآگاه "علي ولي پور گودرزي" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی در فضاي مجازي، مشخص شد که 4 تن از کاربران فضای مجازی با فعالیت های ارزی در فضای مجازی نقش عمده ای در تعيين قيمت وگراني هاو نوسانات قیمت ارز دارند که شناسايي و دستگیری آنها در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسي به عمل آمده مشخص شد اين گروه ها با تاسیس اتاق هایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ دهی بازار فعالیت دارند.

dastgiri
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی 4 فرد فعال در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت این افراد شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر 4 متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: علی رغم افزایش ۱۰ دلاری انس جهانی طلا ، دستگیری اعضای این باند تاثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group