سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی، طرح "آوای ورزش در همسایگی" به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان دشتستان در برازجان آغاز شد.

مسئول هیئت ورزش های همگانی شهرستان دشتستان در گفتگو با دیارجنوب اظهار داشت: فدراسیون ورزش های همگانی از 27 مهرماه همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی در سراسر کشور طرح "آوای ورزش در همسایگی" را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور 610 ایستگاه برای برگزاری این طرح در نظر گرفته شده، افزود: استان بوشهر دارای 10 ایستگاه است که شهرستان بوشهر و دشتستان هرکدام 3 ایستگاه و شهرستان های کنگان، دیر، جم و دشتی هر کدام 1 ایستگاه را به خود اختصاص داده اند.

varzesh dar hamsayegi 1
یوسف اطمینان بیان داشت:"طرح آوای ورزش در همسایگی"با ایجاد 3 ایستگاه در شهرستان دشتستان که هر کدام واقع در مجتمع ولی عصر، حافظ و مسکن مهر آبرسانی است.
مسئول "طرح آوای ورزش در همسایگی" استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 10 ایستگاه استان بوشهر، امروز فقط ایستگاه های شهرستان دشتستان افتتاح و فعال شده است.
اطمینان تصریح کرد: با توجه به محدودیت ها و بیماری کرونا فدراسیون ورزش برای ایجاد شور، نشاط، جلوگیری از افسردگی خانواده ها ، حفظ شدن سلامتی، این طرح را برای تحرک و ورزش کردن خانواده ها در مجتمع های مسکونی اجرا کرده است.
وی افزود: در فاز اول این طرح مجتمع های مسکونی در نظر گرفته شده و فازهای بعدی نیز در فضاهای سبز همانند جاده سلامت و با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی پوشش داده می شود.

varzesh dar hamsayegi 1

مسئول هیئت ورزش های همگانی شهرستان دشتستان گفت: این طرح به مدت 2 ماه تا پایان آذر ماه است که هر هفته 3 جلسه 1 ساعته و در مجموع 24 جلسه در روزهای زوج یا فرد برگزار می شود و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و اهالی آن مجتمع ساعت برگزاری آن می تواند متفاوت باشد.
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این طرح افزود: "طرح آوای ورزش در همسایگی" بسیار خوب و پویا است که امروز در شهرستان دشتستان افتتاح شد.
اطمینان بیان کرد: فدراسیون ورزش همگانی دوره های خاصی را برای اجرای این طرح گذاشته که فقط مربی های رسمی می توانند حضور داشته باشند و هر مربی اجازه ورود ندارد.
مسئول "طرح آوای ورزش در همسایگی" استان بوشهر گفت: مربی های این طرح باید حتما کارت مربی گری ایروبیک و آمادگی جسمانی داشته و قبل از برگزاری در طرح توجیهی که فدراسیون برگزار کرده مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: برای برگزاری این طرح با مدیران مجتمع ها و شورای شهر هماهنگی شده و تاکید براین است که رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی رعایت شده و ازدحامی صورت نگیرد.

varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1

varzesh dar hamsayegi 1

varzesh dar hamsayegi 1

varzesh dar hamsayegi 1

varzesh dar hamsayegi 1varzesh dar hamsayegi 1

varzesh dar hamsayegi 1

 

 

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group