شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت روستاهای جمغاری، ناخا، باغ‌تاج، لرده و انارستان بخش ارم گفت: برای رفع مشکلات روستاهای منطقه گیسکان باید تلاش ویژه‌ای برای جذب اعتبارات ملی داشته باشیم.

به گزارش دیارجنوب، دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از روستاهای منطقه گیسکان بخش ارم شهرستان دشتستان، ضمن تقدیر از حضور مدیران استان و شهرستان در این سفر، اظهار داشت: به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، بازدیدی از روستاهای منطقه گیسکان از جمله جمغاری، ناخا، باغ‌تاج، لرده و انارستان داشتیم، تا از نزدیک مشکلات را ببینیم و در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه روستاهای منطقه گیسکان از محروم‌ترین نقاط شهرستان دشتستان و استان بوشهر است، ادامه داد: این منطقه از امکانات اولیه زندگی محروم است و شرمنده این مردم هستیم.bazdid namayande dashtestan 1

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به تاریخ باشکوه منطقه گیسکان در مقابله با استعمارگران اشاره کرد و افزود: این منطقه در حوزه گردشگری نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

وی از تلاش برای رفع محرومیت مردم در این روستاها خبر داد و اضافه کرد: بخشی از مشکلات از طریق اعتبارات استانی باید حل شود و باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات ملی در راستای رفع مشکلات این روستاها انجام شود.

دکتر رضایی با اشاره به مشکلات این روستاها در زمینه راه، آب، برق و ارتباطات تصریح کرد: تصمیماتی در زمینه بهبود وضعیت راه این روستاها، تأمین برق و ایجاد پست‌های هوایی، ایجاد آب‌انبار، حفر چاه، تقویت آبرسانی سیار و همچنین بهبود زیرساخت‌های ارتباطی گرفته شده است.

وی افزود: این مصوبات را با جدیت دنبال می‌کنیم تا بخشی از محرومیت‌های منطقه گیسکان رفع شود و برای بهبود وضعیت زندگی مردم این منطقه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
در بازدید نماینده دشتستان از روستاهای منطقه گیسکان، تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از جمله فرماندار دشتستان، مدیرکل راهداری استان بوشهر، مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز حضور داشتند.

bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1bazdid namayande dashtestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group