جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

بخش زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان امام هادی (ع) دیر با ۱۲ تخت و تجهیزات کامل و به روز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر صبح پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های حوزه درمان شهرستان دیّر تکمیل و تجهیز بیمارستان امام هادی (ع) بوده است.
احمد آخوندی ضمن تقدیر از تمامی دست اندر کاران تکمیل و تجهیز بیمارستان افزود: تکمیل بیمارستان دیر با تلاش فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و نگاه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان دانشگاه و خیرین گرانقدر شهرستان محقق شد.

eftetah bimarestan dayer
وی افزود: از زمان افتتاح بیمارستان در دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و اقدامات خوبی در زمینه تکمیل و تجهیز بیمارستان اتفاق افتاده است که در گام اول در سال ۹۶ و ۹۷ بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، اوزون تراپی و درمانگاه تخصصی راه اندازی شد.
آخوندی ادامه داد: در سال ۹۸ و ۹۹ تلاش‌های مستمری شکل گرفت که با راه‌اندازی سیستم تصفیه‌خانه، سیستم اکسیژن‌سانترال، بخش استریل (سی اس آر) مرکزی، سیستم امحا زباله عفونی، دیزل ژنراتور و سیستم بویلر و چیلر و رخت‌شوی‌خانه، عملاً زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی اتاق عمل و زایشگاه شکل گرفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اشاره امکانات اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) گفت: زایشگاه بیمارستان دارای ۹ تخت و تجهیزات زایمان و بستری مادر و نوزاد بوده و بخش اتاق عمل نیز دراری دو اتاق فعال جراحی با تجهیزات و ست‌های جراحی و ماشین بیهوشی است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group