شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

آتش سوزی که صبح امروز در بازارچه ساحلی دیلم رخ داده بود مهار شد، اما ۲۰۰ غرفه آن با همه کالاهایشان سوختند.

به گزارش دیارجنوب، معاون سیاسی فرماندار دیلم در این ارتباط گفت: آتش‌سوزی بازارچه ساحلی این شهر که ساعت ۷:۳۰ امروز (پنجشنبه ۱۰ مهر) رخ داد حدود ساعت ۱۲ مهار شد و اکنون نیرو‌های امدادی در حال سردسازی محل حریق هستند.
باقر گله گیر افزود: این بازارچه شامل ۲۰۰ غرفه که بیشتر پوشاک عرضه می‌کنند و مقداری هم لوازم آرایشی و بهداشتی است.

atashsoozi deylam 1
وی ادامه داد: با توجه به اینکه غرفه‌های بازارچه ساحلی دیلم با آهن، ام دی اف و فایبرگلاس ایجاد شده‌اند که قابلیت اشتعالشان زیاد است در نیم ساعت آتش همه بازارچه را فراگرفت.
معاون سیاسی فرماندار دیلم بیان کرد: نیرو‌های آتش نشانی دیلم و مردم از همان ابتدا وارد عمل شدند، اما با توجه به کمبود تجهیزات آتش نشانی دیلم، اداره بندراین شهرستان، شرکت نفت فلات قاره بهرگان واقع در بندر امام حسن شهرستان دیلم، شرکت نفت و گاز گچساران مستقر در منطقه سیاهمکان دیلم، آتش نشانی گناوه، هندیجان و زیدون که در نزدیکی دیلم هستند در مهار آتش مشارکت کردند.
گله گیرعنوان کرد: نیرو‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند تا عملیات سردسازی را انجام دهند و با توجه به وزش باد اگر آتشی زیر خاکسترباقی مانده است، شعله ور نشود.

atashsoozi deylam 1
وی با اشاره به اینکه از سرایت آتش به مجتمع تجاری و ساختمان‌های اطراف جلوگیری شد، گفت: علت آتش سوزی هنوز دقیق مشخص نیست، اما به احتمال زیاد اتصال برق باعث حادثه شده است، زیرا برخی واحد‌های مستقر در بازارچه برای حفاظت از کالاهایشان کولر‌ها را روشن می‌گذارند.
معاون فرماندار دیلم با اشاره به اینکه میزان خسارت در دست بررسی است، گفت: در این حادثه کسی آسیب ندید.

mahar atash


گفته می‌شود پیش از این بار‌ها فعالان بازارچه دیلم از مسئولان شهری خواسته بودند این بازارچه را ساماندهی کنند.
دیلم در شمال استان بوشهر واقع شده است و بازار کالا‌های ته لنجی آن مشتریانی از نقاط مختلف کشور از جمله استان‌های همسایه‌اش یعنی خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

 /باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group