پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از آغاز فعالیت مهدهای کودک استان بوشهر خبر داد و گفت: درپی تصویب ستاد کرونای استان، مهدهای کودک استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا حاجیونی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیماری کرونا سن، شخصیت و جنسیت نمی‌شناسد و رعایت همگان در برابر این ویروس الزامی است.
وی استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل بهداشتی را امری مهم در برابر کرونا دانست و تاکید کرد: برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده از ماسک و شستن دست‌ها با آب و صابون به صورت مستمر امری مهم است.

mahdekoodak
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک همزمان با آغاز شیوع کرونا از اسفندماه سال قبل خاطر نشان کرد: برای مصون ماندن کودکان از بیماری کرونا در مهدهای کودک، این مکان‌ها از اسفندماه تاکنون تعطیل شده است.
حاجیونی با اشاره به مصوبه بازگشایی مهدهای کودک گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مهدهای کودک امکان بازگشایی دارند که بر این اساس فعالیت مهد کودک‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.
وی، تعداد مهد کودک‌های استان بوشهر را 225 مهدکودک دانست و بیان کرد: در این راستا مهدهای کودک که فعالیت آنان آغاز می‌شود باید ضمن ضدعفونی کامل تجهیزات، اسباب‌بازی‌ها و محیط ،کارکنان برای رعایت پروتکل بهداشتی باید امکانات لازم در اختیار داشته باشند.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه اجباری برای استفاده کودکان از مهدکودک‌ها نیست افزود: در این راستا به صورت مستمر مهدهای کودک در رعایت پروتکل بهداشتی نظارت و بازرسی می‌شوند.
حاجیونی با بیان اینکه با بازگشایی مهد کودک‌ها مشکلات خانم‌های شاغل برطرف می‌شود بیان کرد: تعطیلی مهد‌های کودک پس از شیوع ویروس کرونا برای مادران شاغل مشکلاتی ایجاد کرد که سبب سرگردانی این مادران و کودکان‌شان شده بود./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group