شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رئیس و کارکنان اداره زندان دشتستان با حضور در گلزار شهدای روستای بنداروز با آرمان های این عزیزان گرانقدر تجدید میثاق کردند.

به گزارش دیارجنوب، روز دوشنبه 7 مهرماه بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رئیس، جمعی از کارکنان و سربازان وظیفه اداره زندان دشتستان به همراه دهیار روستای بنداروز با حضور در گلزار شهدای این روستا ضمن حضور بر مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و قرائت فاتحه با آرامان های شهدای گرانقدر، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمودند.

misagh shohada edare zendan 1
در این مراسم اسفندیاری رئیس اداره زندان دشتستان به همراه مسئولین دوایر داخلی و یگان حفاظت زندان ضمن گلباران قبور مطهر شهدا و گلاب پاشی این مزارها ی متبرک بار دیگر بر ولایت پذیری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.
رئیس اداره زندان دشتستان در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت گرامیداشت شهدا، بیان داشت: شهیدان سرمایه های گرانبهای تاریخ این دیار به شمار می روند و هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم، برای یادآوری رشادت های بی بدیل آنان و تجدید عهد با خون شهیدان است که امروز با همکاری دهیاری روستای بنداروز از 11 شهید به خون خفته این روستا دیدار صورت گرفت.
نجفی دهیار روستای بنداروز نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از حضور کارکنان زندان دشتستان ، حضور مسئولین را میان شهدا و ذکر و یاد و عهد دوباره با شهدا در تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گام برداشتن در نیل به اهداف والای انقلاب موثر ارزیابی نموده و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از دوران پر افتخار جنگ تحمیلی است وکه باید در کردار و منش ما نمود یابد.

misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1misagh shohada edare zendan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group