شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: باتوجه به وقوع سه مورد زمین لرزه در اهرم تیم‌ها و نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان‌های تنگستان و دشتستان در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش دیارجنوب، جهانگیر دهقانی شامگاه دوشنبه در این ارتباط افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیاب این زمین لرزه‌ها بیشتر مناطق کوهستانی را تحت تاثیر خود قرار داده و هیچ کدام خسارت جانی و مالی در پی نداشته اند.
وی بیان کرد: بزرگترین زمین لرزه ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۵۳:۳۷ بامداد امروز در موقعیت ۲۸.۹۰ شمالی و ۵۱.۳۷ شرقی و در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده‌است.

amadebash emdad
دهقانی اضافه کرد: مرکز این زمین لرزه حدفاصل ۹ کیلومتری شهر اهرم، ۱۰ کیلومتری شهر کلمه و ۲۷ کیلومتری خورموج از توابع استان بوشهر گزارش شده‌ است.
وی گفت: این زمین لرزه با توجه به لرزش زیاد موجب ریزش کوه در جاده اهرم - فراشبند شده بود که در همان لحظه پاکسازی از سوی نیروهای راهداری انجام شد.
دهقانی اضافه کرد: همچنین پیش از این نیز زمین لرزه ای به بزرگی ۲.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۵ بامداد امروز شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان را لرزاند.
وی ادامه داد: پس از آن نیز پس لرزه دیگری به بزرگی ۳.۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۱:۴۱:۴۸ درعمق ۹ کیلومتری بار دیگر شهر اهرم را لرزاند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group