پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در بوشهر از فردا (۸ مهر) اجرایی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ قدرت الله کشکولی بیان کرد: برای توسعه خدمات الکترونیک و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در سطح پلیس راهنمایی و رانندگی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک از فردا (۸ مهر) در مرکز استان بوشهر همزمان با سایر استان‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح که باهدف گسترش پیشخوان خدمات انتظامی تا خانه و محل کار شهروندان، صرفه‌جویی در وقت و کاهش زمان انتظار، تسریع و تسهیل در فرایند خدمات و همچنین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفته است.

sarhang kashkooli

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه پلیس راهور ۱۲۰ و یا سامانه nobatdehi.epolice.ir نوبت اینترنتی را براساس نوع خدمات درخواستی برای همان روز و یا روز‌های بعد دریافت کنند و در همان ساعت و تاریخ تعیین شده به مرکزی که از آن وقت گرفته‌اند مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک بررسی می‌شود و فقط به دارنده کد ملی و یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت اجازه ورود داده می‌شود.

کشکولی بیان کرد: توصیه می‌شود افراد قبل از گرفتن نوبت مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند تا امکان استفاده حداکثری و بهینه از سامانه مذکور برای همگان فراهم شود./ صداوسیما بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group