جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرپرست بیمارستان شهیدصادق گنجی برازجان و هیأت مدیره نظام پرستاری دشتستان در پیامی شهادت هفتمین مدافع سلامت استان بوشهر تسلیت گفتند.

به گزارش دیارجنوب، متن پیام به شرح ذیل است:
"بسم الله الرحمن الرحیم "
((کلُّ مَن عَلیها فَان و یبقی وَجهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ))
باز خبری ناخوشایند و ناگوار کام مردم شریف هم استانیهای عزیزمان را تلخ کرد و همگان با شنیدن خبر واقعه تلخ و جانکاه از دست دادن یکی از مدافعان سلامت، پرستاری مهربان، رئوف، متخصص و متعهد که سالهای متمادی در سمت پرستاری و رئیس دفتر پرستاری بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به مردم هم استانی خدمت صادقانه نموده، به سوگ نشستند.

shahid haftomin
هفتمین شهید مدافع سلامت استان سرکار خانم زهرا رگبار را در حالی بدرقه میکنم که با اظهار تأسف و تألم و دلی سرشار از حزن و اندوه در غم از دست دادن آن مرحومه به سوگ نشسته ایم، باشد که روح بلند ایشان مورد عنایات باریتعالی قرار گرفته و همراه با اولیاء و صالحین محشور گردد.
اینجانب به نوبه خودم به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاه علوم پزشکی این حادثه غم انگیز را به عموم هم استانیهای گرامی و همکاران صدیق و گراسنگ مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جامعه پرستاری استان و همچنین بیمارستان شهدای خلیج فارس بخصوص بیت شریف آن شهیده والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم مرحومه صبری عظیم و اجری جزیل از درگان احدیت مسئلت می نمائیم.


شهرام جلال پور
سرپرست بیمارستان شهیدصادق گنجی برازجان

هیأت مدیره نظام پرستاری دشتستان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group