پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: برنامه‌های هفته گردشگری در این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، سکینه سالاری در نشست هماهنگی با فعالان گردشگری استان برای برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری بیان کرد: برنامه‌های این هفته باید با توجه به شرایط کنونی و با در نظر گرفتن همه موارد و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
وی افزود: برنامه‌های هفته گردشگری در شهر آبپخش نگین سبز استان آغاز می‌شود که با افتتاح اقامتگاه بومگردی، حضور در جاده گردشگری نخلستان و برگزاری جشنواره برداشت خرما همراه خواهد بود.

gardeshgarai
معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته که با همکاری فعالان گردشگری برگزار خواهد شد، پاکسازی سواحل استان و آثار تاریخی سیراف و دشتستان است. همچنین با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد روستایی برنامه روستا گردی را خواهیم داشت.
وی با اشاره به نشست هنرمندان با محوریت گردشگری در اقامتگاه‌های بومگردی در هفته گردشگری عنوان کرد: رونمایی از کتاب «بیطال» نوشته مرضیه منصوری زاده از دیگر برنامه‌هاست که این کتاب به چگونگی درمان بیماری‌ها به دست پزشکان تجربی با استفاده از دارو‌های محلی می‌پردازد.
سالاری اضافه کرد: مسابقات اسب سواری و دوچرخه سواری در مسیر‌های گردشگری هم در این هفته برگزار می‌شود که می‌تواند به نشاط اجتماعی مردم و دوستداران گردشگری کمک کند.
وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که در شرایط حساس بیماری کرونا، در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هفته گردشگری پرباری داشته باشیم./صدا و سیمای بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group