سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

نشست تجلیل از فعالان عرصه رسانه در برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر با حضور مدیران و فعالان رسانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر داشتند و در واقع با انعکاس رسانه‌ای این برنامه بود که کنگره شهدای استان بوشهر توانست تأثیرگذاری لازم را در فضای درونی و بیرونی کشور داشته باشد.
سردار علی رزمجو اظهار کرد: نقش رسانه در ابعاد مختلف قابل بحث و گفت و گو است به طوری که در دوران هشت سال دفاع مقدس، پخش مارش عملیات از صدا و سیما یکی از عوامل تهییج کننده رزمندگان برای اعزام به جبهه بود.

tajlil resane kongare 1
وی با گرامیداشت 5 مهر سالگرد عملیات ثامن الائمه علیه السلام و شکست حصر آبادان تصریح کرد: این عملیات با فرمان امام خمینی (ره) و به منظور شکست حصر آبادان در شمال آبادان آغاز شد که رزمندگان استان بوشهر نیز سهم بسزایی در این عملیات داشتند.
این یادگار دفاع مقدس یادآور شد: یکی از دستاوردهای مهم این عملیات، استراتژی بهره‌مندی و بکارگیری نیروهای مردمی بود که در این عملیات مورد توجه جدی قرار گرفت و با پیروزی در این عملیات بود که زمینه برای انجام فتوحات بزرگ‌تر فراهم شد.
این مقام مسئول تأکید کرد: امروز ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که دنیای امروز شاهد تحولات متعددی است که گسترش امکانات ارتباطی در رأس همه آن‌ها قرار گرفته است و این امکانات مسئولیت مبادله افکار و عقاید عمومی را بر عهده دارند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام خاطرنشان کرد: زمان کنونی، زمان تسخیر اذهان و افکار عمومی با سلاح رسانه و امواج است که مبارزه در این مسیر دشوارتر است اما اراده‌ای که در تک تک رسانه‌ها وجود دارد می‌تواند باعث شود که خبرنگاران خاکریزهای رسانه‌ای دشمنان را نیز به آسانی فتح نمایند.
سردار رزمجو اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس، هم دفاع و هم حمله می‌کردیم و فتوحاتی را به دست می‌آوردیم که بر همین اساس، امروز با بکارگیری رسانه نیز می‌شود عرصه را بر دشمن تنگ و افکار آن‌ها را تسخیر کرد.
وی اذعان کرد: جهان سلطه می‌خواهد از ابزار رسانه در عرصه‌های مختلف به نفع خود استفاده کرده و به وسیله ابزار و امکاناتی که دارد به دنبال مهندسی افکار عمومی در ملت‌های مختلف به ویژه انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: هندسه و جغرافیای رسانه در ساختار نظام بین الملل جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که نظام سلطه در تصمیم‌گیری‌های خود به شدت از آن استفاده می‌کند.
رزمجو در پایان ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌های مختلف در انعکاس رسانه‌ای کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی انقلاب اسلامی، نقش مهم و ارزنده‌ای در دفاع از خاکریزهای اصلی این انقلاب و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ایفا می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: فعالان و مدیران رسانه‌های استان بوشهر در بزرگ‌ترین مانور فرهنگی که تاکنون استان به خود دیده و برگزاری کنگره شهدای استان یک همراهی و هم‌افزایی خوبی در عرصه رسانه از خود نشان دادند به طوری که با هر فکر، جریان و نوع نگاهی که بودند در کنار شهدا قرار گرفتند و در حوزه ایثار و شهادت قلم‌فرسایی کرده و مطالب ارزشمندی را در این زمینه نشر دادند.

tajlil resane kongare 1
عبدالله نجفی اظهار کرد: مطالبه‌گری، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی، توسعه استان و ایران اسلامی و مواردی از این نوع که همه رسانه‌ها در آن اتفاق نظر دارند زمینه‌هایی هستند که لازم است رسانه‌های استان در آن‌ها نیز در کنار یکدیگر قرار گرفته و آینده‌ای بهتر را برای ایران بسازند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم در این نشست گفت: کارهای مقدماتی تولید مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی مردان نادر با مشارکت صدا و سیمای مرکز بوشهر و سپاه امام صادق علیه السلام انجام شده است که ان شاءالله سایر مراحل تولید این سریال نیز به زودی آغاز می‌شود.

tajlil resane kongare 1
سید حسین ناظر همچنین از ساخت تله فیلم‌های ابوتراب انقلاب اسلامی و شهید صادق گنجی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد.
رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر
در این نشست از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که قرار است آذر ماه سال جاری برگزار شود با حضور مسئولین شرکت کننده در این نشست رونمایی شد.
همچنین در پایان  از زحمات مدیران و فعالان عرصه رسانه در زمینه برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1tajlil resane kongare 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group