جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

امروز همزمان با سراسر کشور در اولین روز ماه مهر و چهلمین سالروز دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان پسرانه متوسطه اول ۲۲ بهمن بوشهر نواخته شد.

به‌گزارش دیارجنوب، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آسایش، آرامش و بالندگی امروز نتیجه جان‌فشانی، شهادت و ایثار بزرگ‌مردانی است که رفتند تا ما بمانیم و در آرامش زندگی کنیم.
علی‌مراد کرمی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشتند که حاصل آن ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۴۷۵ شهید دانش‌آموز است.

zang moghavemat
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر هم گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس دشمن از هر فرصتی برای تصرف سرزمین ما ایران استفاده کرد، اما با تمام فشار و هجمه دشمن، مردم ایران با مقاومت سرسختانه مانند سدی آهنی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن درآید.
سرهنگ شهابی اضافه کرد: امروز نیز دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی قصد ضربه زدن بر پیکره این نظام را دارد، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این جنگ، جنگ اراده‌هاست و مردم ما هر روز با وجود تمامی این فشار‌ها قدرتمند‌تر از قبل شده‌اند./ صداوسیما بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group