شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش دیارجنوب، حمید بردستانی عصر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که نیروی انسانی در شهرداری‌ها عامل اصلی و تأثیرگذار در توسعه شهر، اداره مطلوب شهر، پاسخ به انتظارات مردم، تأمین درآمدهای پایدار و … محسوب می‌شود، لذا یکی از اولویت‌های اصلی حوزه کاری وزارت کشور سعی و تلاش برای رفع مشکلات چندین ساله منابع انسانی شهرداری‌ها بوده است.
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران یادآور شد: دولت در تاریخ ۲۷ بهمن ماه سال ۹۸ با افزایش ۳۰ درصدی فوق العاده جذب شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها موافقت کرد و هم‌اکنون ابلاغ شده است.

hoghogh shahrdari
بردستانی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که با افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های دولتی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، شکاف میان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی مجدداً افزایش یافته است.
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: از این رو با توجه به اهمیت موضوع، در انتهای سال ۹۸ پیشنهادهای جدید مبنی بر افزایش فوق العاده جذب، برقراری فوق العاده خاص و افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها توسط وزارت کشور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور منعکس و این موضوعات پس از اقدامات کارشناسی به تأیید رسید.
وی اضافه کرد: به موجب مصوبه هیئت وزیران، اعتبار موردنیاز افزایش‌های موضوع این تصویب نامه از محل اعتبارات پیش بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری‌های مربوط تأمین می‌شود.
بردستانی گفت: نقش مهم کارکنان شهرداری‌ها در توسعه و پیشرفت شهرها غیر قابل انکار است و امیدوار هستیم با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران، شاهد تلاش بیشتر این عزیزان در راستای عمران و آبادانی و زیباسازی شهرهای استان باشیم./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group