جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۶۵ تا ۷۰ درس کلاس مدارس استان بوشهر غیرحضوری است، گفت: ۱۵ درصد دانش آموزان استان بوشهر از امکانات استفاده از فضای مجازی محروم هستند.

به گزارش دیارجنوب، علیمراد کرمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: سال تحصیلی جدید امسال از 15 شهریورماه آغاز شد که 2 هفته زودتر از سال‌های قبل است.
وی، با بیان اینکه در ابتدای بازگشایی مدارس 50 درصد به صورت حضوری بود خاطرنشان کرد: از هفته جاری میزان کلاس‌های به صورت حضوری بین 30 تا 35 درصد است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

madares boushehr
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه 65 تا 70 درس کلاس مدارس استان بوشهر غیرحضوری است گفت:این دانش آموزان از فضای مجازی شبکه آموزش دانش آموزی«شاد» استفاده می‌کنند.
کرمی با بیان اینکه 85 درصد دانش آموزان استفاده کننده از فضای مجازی از امکانات لازم برخوردار هستند افزود: 15 درصد دانش آموزان استان بوشهر از امکانات استفاده از فضای مجازی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت و زیرساخت‌های اینترنتی محروم هستند.
وی، افزود: از این تعداد 65 درصد از تجهیزات و 35 درصد از زیرساخت‌های اینترنتی محروم‌ هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ضدعفونی مستمر مدارس و کلاس‌های درس حضوری تصریح کرد: تمام دانش آموزان و کادر آموزشی و خدماتی تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌کنند.
کرمی، با تاکید بر مشارکت افراد متمکن برای تامین تجهیزات آموزشی دانش آموزان افزود: دانش آموزانی که از امکانات فضای مجازی بهره‌مند نیستند از طریق سی.دی، دانش نامه، فلش، مموری تحت پوشش آموزش قرار می‌گیرند./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group