شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر طی پیامی با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مردم ایران، آن دوران را نقطه عطف و از صفحات درخشان تاریخ معاصر دانست و توفیقات فراوان آن را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:
ارزش‌های فرهنگی و دستاوردهای بزرگ معنوی حاصل از هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای پر ارج و زمینه ساز تعالی و قوام بخش ارکان نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی و پایداری ملی در تمام ابعاد خواند.

بسیاری از تجارب و دستاوردهای ماندگار در دوران دفاع مقدس، راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی است و بیان و یادآوری سلحشوری، وطن‌پرستی، پایداری و ایثارگری مردم ایران در دوران دفاع مقدس، برای نسل جوان امروز، درس آموز و یک ضرورت مهم خواهد بود.
تبیین و بازنشر فرهنگ ایثار و شهادت در چهل سالگی و همچنین در طلیعه گام دوم، امری مهم، تآثیرگذار و لازم است که با هم افزایی و همدلی و استفاده از زبان هنر میسر است.
برگزاری کنگره شهدا در سال گذشته را یک اقدام فرهنگی ماندگار در راستای حفظ ارزش‌ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و تقویت روحیه جهادی می‌توانیم در انجام برنامه‌های پیش رو به‌ویژه تحقق شعار سال توفیق یابیم.

geravand1

ضمن پاسداشت همه مجاهدت‌ها و پایمردی فرزندان دلاور ایران در دوران مقدس و ادای احترام به مقام والای شهدای آن دوران، چهلمین سالگرد آغاز دفاع جانانه ملت ایران در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی را گرامی می‌دارم و همه توفیقات روزهای جانفشانی و ایثار را ارج نهاده، تبریک می‌گویم؛ خداوند روح همه شهدای دفاع مقدس را شاد، به جانبازان، آزادگان و رزمندگان صحت و توفیق و عاقبت بخیری عطا و نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران بویژه هم استانی‌های عزیز را تندرست و موفق بدارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group