جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح دو مورد فوتی جدید گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و 667 موارد مثبت شناسایی شده است.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و در حال حاضر ۲۹۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته ۵۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

covid19
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از همشهریانمان روز گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
دکتر کشمیری افزود: دو مورد فوت شده در سنین ۳۱ و ۷۸ سال هستند که هر دو دارای بیماری زمینه‌ای تومور مغزی و بیماری قلبی بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
وی تصریح کرد: تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۵۵۷ مورد رسیده است.
دکتر کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و 667 بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شستشوی مرتب دست‌ها مهمترین گام در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس است.
دکتر کشمیری تاکید کرد: خود مراقبتی کلید پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های تنفسی بوده و بایستی از بیماران مبتلا به علائم تنفسی حداقل یک متر فاصله‌گیری کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group