جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار بوشهر فضای مجازی را بهترین بستر آموزشی در زمان تعطیلی کارگاه ها دانست و گفت: ایجاد فرصت های شغلی باعث کاهش بازگشت بهبودیافتگان به اعتیاد می شود.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی روز چهارشنبه 26 شهریور ماه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیشگیری، درمان و توسعه مشارکتهای مردمی وکاهش مصرف مواد مخدر برنامه‌های خود را اعلام نموده و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: فضای مجازی یکی از بهترین بسترهای آموزشی در زمان تعطیلی کارگاه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا است و نهادهای متولی مبارزه با اعتیاد از این فضا برای ارائه آموزشهای لازم در زمینه پیشگیری در راستای یاریگران زندگی استفاده نمایند.

shoraye farmandari boushehr 1
فرماندار بوشهر بیان داشت : جلوگیری از بازگشت اعتیاد و پیشگیری از آلودگی دوباره بهبود یافتگان از بلای خانمان سوز اعتیاد، نیازمند حمایتهای اجتماعی از آنان است.
عباس جمشیدی در ادامه افزود: جامعه پذیری و ایجاد شرایط بازگشت بهبودیافتگان به زندگی سالم و عادی نیاز به همراهی تمام دستگاه ها و سازمان‌های مردم نهاد دارد.

shoraye farmandari boushehr 1
فرماندار بوشهر تصریح کرد: توانمندسازی بهبود یافتگان، ایجاد فرصت های شغلی برای آنان وحمایت مادی و اجتماعی از خانواده بهبودیافتگان؛ خودباوری و اعتماد به نفس را در آنان افزایش و احتمال بازگشت دوباره آنان به دام اعتیاد را کاهش می دهد.
وی در پایان اقدامات انجام شده در پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر در شهرستان مناسب دانست و افزود: کارشناسان کمیته‌های پیشگیری، درمان و مقابله باید با برگزاری نشست‌های تخصصی راهکارهای عملیاتی بلند مدت و مستمر برای کاهش مصرف مواد مخدر و ترک اعتیاد ارائه دهند.

shoraye farmandari boushehr 1shoraye farmandari boushehr 4shoraye farmandari boushehr 4

استان بوشهر

Template Design:Dima Group