شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار برازجان گفت: پس از راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، این بار شهرداری برازجان احداث پیست اسکیت و زمین ورزشهای ساحلی جاده سلامت را نیز استارت زده است.

به گزارش دیارجنوب، محمدحسن محمدی در این ارتباط اظهار داشت: جاده‌ی سلامت که قریب به سه سال است توسط شهرداری برازجان راه‌اندازی و به عنوان یک طرح شاخص در میان شهرداری‌های استان بوشهر مطرح شده، یکی از طرحهای حوزه‌ی مدیریتی شهر برازجان است که توانسته با برخورداری از استانداردهای نسبی و فراهم آوردن محیطی مناسب و مفرح برای ورزش خانوادگی، از جایگاه مطلوبی نزد شهروندان برخوردار شود.
وی در ادامه افزود: وجود پیاده‌راه، تجهیزات ورزشی، پیست دوچرخه‌سواری و فضای سبز در جاده‌ی سلامت و زمین چمن مصنوعی در مجاورت آن سبب گردیده این مکان به محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تقویت بنیه‌ی سلامت علاقه‌مندان تبدیل شود.

mohammadi shahrdar
مهندس محمدی بیان داشت: پس از راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، این بار شهرداری برازجان احداث پیست اسکیت و زمین ورزشهای ساحلی جاده سلامت را نیز استارت زده است.
وی اضافه کرد: این دو محیط ورزشی در زمینی به ابعاد ۴۴ متر در ۹۷ متر احداث خواهد شد که پیست اسکیت با مساحت ۲۱۵۰ متر مربع در آن طراحی گردیده و زمین ورزشهای ساحلی(هندبال، فوتبال، والیبال و...) این طرح نیز با مساحت ۱۶۳۷ مترمربع در دل پیست اسکیت احداث خواهد شد.
شهردار برازجان در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که ورزشهای ساحلی و اسکیت از جمله رشته‌های ورزشی مدال آور برازجان در سطح استان و کشور به شمار می‌روند و علاقه‌مندان فراوانی در برازجان دارند امید می‌رود احداث این فضای ورزشی نقش مفیدی در رشد و باروری استعدادهای پرشمار ورزشی در شهر برازجان ایفا نماید.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group