پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400/1399 در دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان نواخته شد.

به گزارش دیارجنوب، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400/1399 روز شنبه 15 شهریور ماه در دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی نواخته شد.

zang aghaz dabestan kazerooni 1

فرماندار دشتستان در این آئین اظهار داشت: بازگشایی مدارس فصلی است که در آن پویندگان علم و دانش باهم عهد می بندند که برای موفقیت های بزرگ باهم تلاش کنند.
فتح اله نوروزی بیان کرد: چنانچه ملتی خواستار توسعه همه جانبه باشد باید به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی که وظیفه تعلیم و تربیت را برعهده دارد توجه و نگاه ویژه داشته باشد.
وی معلمان را چراغ جامعه دانست و گفت: معلمان به عنوان پرچمداران علم و دانش دانایی و توانایی را در جامعه توسعه داده و هدف اصلی تعلیم و تربیت را که مبتنی بر آموختن، خواستن، دانستن، توانستن، باور کردن و در پایان عمل کردن است را محقق می نمایند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اساسی ترین کار در جامعه را تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: کسی که این رسالت بزرگ را به دوش می کشد معلم است و معلمی به هر گونه تلاشی که برای هدایت، تکامل و آموزش انسان صورت می گیرد، اطلاق می شود. از همین روست که پیامبران، معلم بشر خوانده می شوند.
فرماندار دشتستان با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در زمینه بیماری کرونا گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مدارس آمادگی برگزاری هر نوع شیوه آموزشی را داشته باشند و هر روشی را انتخاب کردیم باید سعی کنیم که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

zang aghaz dabestan kazerooni 1
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم بیان داشت: معمولاٌ رویکرد آموزش و پرورش به صورت حضوری می باشد ولی باتوجه به شرایط جامعه کنونی، خود را برای هر شرایط آماده کرده ایم و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.
سهراب باقری گفت: هیچ روش آموزشی مانند روش حضوری نیست چرا که در این روش باعث اجتماعی تر شدن دانش آموزان می گردد ولی متاسفانه با توجه به این وضعیت شیوه های آموزش هم تغییر پیدا کرده است.

zang aghaz dabestan kazerooni 1
وی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید متفاوت از بقیه سال ها می باشد و باتوجه به شیوع کرونا کلاس ها در مناطق مختلف شهرستان به روش های حضوری، نیمه حضوری، تلفیقی و مجازی برگزار می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان سلامتی دانش آموزان را اولویت اول آموزش و پرورش دانست و افزود: برای رفع دغدغه های اولیا از هیچ کوششی دریغ نمی نماییم و در بحث آموزش هم با مشارکت مسئولین بهداشتی و اولیاء، بهترین روش را انتخاب می کنیم.
مدیر دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: در تابستان گذشته سالن و محوطه مدرسه رنگ آمیزی و تصاویر مورد علاقه دانش آموزان طراحی شد تا ایجاد انگیزه در درس خواندن و باعث بالا رفتن روحیه آنها باشد.
حسین داوطلب پور افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی، دانش آموزان را به گروه های کوچکتر برای آموزش و یادگیری تقسیم می کنیم.

zang aghaz dabestan kazerooni 1
وی بیان داشت: معلمان آمادگی کامل حضور درفضای مجازی و ارائه درس به دانش آموزان را دارند.
داوطلب پور رعایت پروتکل های بهداشتی را امری مهم در سلامتی دانش آموزان دانست و بیان کرد: کلاس ها قبل و بعد از ورود و خروج دانش آموزان ضدعفونی می شوند.
مدیر دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان با بیان اینکه استفاده دانش آموزان از مواد خوراکی ممنوع است،افزود: آبخوری و بوفه مدرسه نیز برای حفظ سلامتی دانش آموزان تعطیل است.

وی به تشکیل شورای مدرسه بصورت ماهیانه اشاره کرد و گفت: دانش آموز بیمار و مشکوک به بیماری کرونا اجازه ورود به مدرسه را ندارند.
مدیر دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان در پایان از حمایت همیشگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تشکر کرد و گفت: در سال گذشته 6 نفر از دانش آموزان مدرسه رتبه کشوری و استانی سفیران سلامت را کسب کردند.

zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1zang aghaz dabestan kazerooni 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group