چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

پارک ساحلی لیان بوشهر صبح امروز با حضور عبدالکریم گراوند استاندار و اصحاب رسانه استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، فردین خورشیدیان صبح روز چهارشنبه 12 شهریور ماه در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: دو و نیم هکتار از مجموع ۲۵ هکتار در نظر گرفته شده برای احداث پارک لیان تکمیل و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

tor lyan 1

سرپرست شهرداری بوشهر اعتبار درنظر گرفته شده برای احداث این پروژه را ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مقدار ۹ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد و شهرداری نیز این اعتبار را جذب کرد.
وی بیان داشت: امیدواریم با تزریق اعتبار از منابع استانی فاز بعدی این پروژه به مساحت چهار هکتار در آینده نزدیک شروع شود.

استاندار بوشهر در این آئین گفت: فاز نخست پارک لیان در دهه فجر سال قبل آماده افتتاح بود اما قرار شد با برگزاری جشن در ایام نوروز امسال بهره‌برداری شود که با شیوع کرونا آیین افتتاحیه به تعویق افتاد.

tor lyan 1

عبدالکریم گراوند افزود: فاز دوم پارک لیان با تامین اعتبار مشترک از منابع استانی و شهرداری مورد حمایت است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: خط پدافندی جاده نیروگاه پارک به سرتل نیز در دولت تصویب شد و ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته‌است.
گراوند یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز خواهد شد که نقش قابل توجهی در توسعه محلات جنوبی بوشهر ایفا خواهد کرد.

tor lyan 12


استاندار بوشهر در ارتباط با تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شورای اسلامی و شهرداری بوشهر این تیم را رها نکنند و همان گونه که سال گذشته بخوبی از آن حمایت کردند امسال نیز ادامه دهند.
گراوند ادامه داد: در این زمینه مکاتباتی برای دریافت مجوز تیم داری شهرداری بوشهر با وزارت کشور انجام شده‌است تا مجوز حمایت این شهرداری از شاهین بوشهر فراهم شود.

 

tor lyan 6tor lyan 6tor lyan 6tor lyan 6tor lyan 6

tor lyan 1tor lyan 1tor lyan 1tor lyan 1tor lyan 1

tor lyan 12

خبرهای مرتبط:

تصاویر دیارچنوب از تور عمرانی رسانه های استان بوشهر

پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه آبشیرین کن بوشهر+ تصاویراختصاصی

بازدید خبرنگاران استان بوشهر از پروژه توسعه بندر کنگان + تصاویراختصاصی
آغاز آبرسانی اضطراری به شهر وروستاهای جم از پایان شهریورماه +تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group