جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش از انتشار و رونمایی کتاب بانک اطلاعات مشاغل شهر خبر داد و افزود: در این کتاب مشخصات مجموعه نیروی انسانی شاغل در صنایع ،واحدهای تجاری، تولیدی،کشاورزی، خدماتی،مشاغل فروش آنلاین و خانگی نموده گردآوری شده است.

به گزارش دیارجنوب، فرخ عباسی از انتشار و رونمایی کتاب بانک اطلاعات مشاغل شهر آب پخش خبر داد و افزود: ما در کتاب حاضر تلاشی در جهت گردآوری مشخصات مجموعه نیروی انسانی شاغل در صنایع ها،واحدهای تجاری،تولیدی،کشاورزی،خدماتی،مشاغل فروش آنلاین و مشاغل خانگی نموده ایم.
وی در ادامه افزود: تلاش فراوان شده تا با شناخت دقیق فعالین مشاغل برای همشهریان بتوانیم در جهت احیای دیگر مشاغل و رونق اقتصادی بیش از پیش در خانوارهای آب پخش و طراحی پنجرهایی به سمت امید و توسعه ی آب پخش بزرگ گام برداریم.

roonamaee ketab abpakhsh 1

عباسی بیان داشت:در این کتاب تلاش نموده ایم تا کلیه شاغلین به وضوح معرفی شوند و با ایجاد شرایط آسان و کاربردی برای دسترسی به صاحبان مشاغل نیاز مخاطبین را در اکثر موارد جهت دسترسی به خدمات به خارج از شهر مرتفع نماییم و حداقل گام در جهت تبدیل شدن آب پخش به یک مرکز خرید بزرگ شدن را برداریم.
وی به داشتن اجر این کتاب اشاره کرد و افزئد: اجر این کتاب را به روح سراسر عزت شهدای معظم شهرمان که با شهادت خود به ما درس اخلاق و انسانیت و وطن پرستی آموختندتقدیم می نمایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش در پایان از سرکار خانم زهرا بازیار،ریاست محترم کمیسیون محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر آب پخش که جهت ارائه و تکمیل این پروژه همواره و تمام وقت در عرصه های عمل حاضر بودند و کمال همکاری را داشتند تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است؛ این آیین با حضور دکتر هادی بحرینی مشاور امور علمی و اشتغال اینجانب و سرکار خانم بازیار ریاست محترم کمیسیون محیط زیست و گردشگری و سرکار خانم مهندس امینه شمسی کارآفرین برتر کشور برگزار شدوهمچنین از خانم مهندس شمسی به جهت کسب عنوان کارآفرین برتر کشور تجلیل بعمل آمد.

roonamaee ketab abpakhsh 1roonamaee ketab abpakhsh 1roonamaee ketab abpakhsh 1

roonamaee ketab abpakhsh 6roonamaee ketab abpakhsh 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group