شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتضای توانمندشدن مردم در فضای مجازی وجود پشتیبانی قانون از فعالیت‌های درست و بهره مندی از حقوق شان است؛ از این رو حامی قانونمند شدن فضای مجازی و مخالف فیلترینگ‌های سلیقه‌ای هستم.

به گزارش دیارجنوب، جمیری که در برنامه های بخش مرکزی بوشهر حاضر شده‌بود در حاشیه این حضور در پاسخ به پرسشی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: هدف کلیات این طرح حمایت از حقوق مردم در برابر سوء استفاده نرم افزارهای پیام رسان از اطلاعات شهروندان و تنظیم رابطه قانونی بین پیام رسان ها و کاربران است.
وی تصریح کرد: این طرح جزئیاتی دارد که با بخشی از آن مخالف هستم اما رها شدن فضایی که بیش از 50 میلیون شهروند بی‌دفاع ما در آن حضور و فعالیت دارند معقول به نظر نمی‌رسد و نیاز به چاره‌جویی دارد.

jamiri filtering 1
عبدالکریم جمیری با اشاره به فعالیت‌های رسانه ای خود در شبکه‌های اجتماعی افزود: دو صفحه در شبکه‌های اجتماعی دارم و به فعالیت در این شبکه‌ها ادامه خواهم داد اما اگر همین شبکه‌ها بدون هیچ دلیل منطقی این صفحه و یا صفحه هر کاربر دیگری که از این بسترها در حال تأمین معاش و زندگی است را مسدود کنند به هیچ محکمه ای نمی توان شکایت برد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد:‌ این در حالی است که تعدادی از کشورها برای فعالیت پیام رسان ها قوانین شفاف و قابل ارزیابی دارند که آنها را مکلف به پاسخگویی نسبت به عملکردشان می کند.

jamiri filtering 1
مسئولین باید به نوکری این مردم افتخار کنند
عبدالکریم جمیری در نشست دهیاران بخش مرکزی بوشهر گفت: پیگیری و هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم وظیفه ما است و مسئولین باید به خدمت رسانی و نوکری این مردم افتخار کنند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد:‌ معتقدیم که جهت گیری ما باید پیگیری تا حل معضل و مشکل مردم باشد و در راستای احصا موارد موجود پای حرف دهیاران نشسته ایم تا با استخراج مشکلات مردم، مسئولین را جهت رفع موارد پای کار بیاوریم./ روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group