پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۸۷۶میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی بطور جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت رعایت نکردن مجازات در نظر گرفته اعمال می شود، افزود: شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و باید همگی با رعایت کردن و همدلی باعث کاهش ابتلا به این بیماری شویم.

shoraye edari boushehr 1

فرماندار بوشهر در ادامه اضافه کرد: با آغاز ماه محرم، بازگشایی مدارس و فصل پائیز اخطار ها و مواردی ابلاغ شده که باید در جهت اطلاع رسانی به مردم و پیشگیری از شیوع بیماری اقدام نمائیم.

جمشیدی با بیان اینکه درصورت عدم رعایت در فصل پائیز دچار مشکل خواهیم شد، افزود: آمار فوتی کرونا در استان بیش از ۴۰۰ نفر است و مردم باید این موضوع را بیشتر جدی بگیرند.
وی تنها راه مقابله و کنترل این بیماری را وحدت، همدلی، انسجام و هم افزایی دانست و افزود: دهیاران، شورا ها و همگی باید دست به دست هم داده تا بتوانیم این بیماری را مهار کنیم.

عباس جمشیدی بیان داشت: دولت از سال ۹۲ تا ۹۴ طی رایزنی ها توانست برجام را تصویب کند و با دلیل و مدارک کافی میتوان گفت که برجام منافع وافری داشته است.

shoraye edari boushehr 1

وی با بیان اینکه عملکرد ها و کارها باید اطلاع رسانی شود، افزود: آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی در بوشهر در حال ساخته شدن است و همزمان انجام خط انتقال اصلاحی از میدان شهید مطهری تا بندر نیز در حال اجراست که همگی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه علاوه بر تحریم، ویروس کرونا نیز بر جان دولت افتاده است، بیان کرد: ما بعنوان نماینده دولت باید حمایت کرده و اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم.
فرماندار بوشهر بیان داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۸۷6میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرا می‌شود که کلنگ زنی 8 پروژه با اعتبار 130 میلیارد و 35 میلیون تومان  خواهیم داشت و در مجموع 93 پروژه با اعتباری بالغ بر 1006 میلیارد تومان داریم.

وی با بیان اینکه از لحاظ کمبود آب در بوشهر مشکلی نداریم، بیان داشت: شبکه های آب رسانی فرسوده هستند و خطوط ما دچار مشکل است که با پیگیری ها اکنون دو خط در کنار خط اصلی قرار گرفته که در صورت مشکل از خط های جانبی میتوان استفاده کرد.
جمشیدی ادامه داد: تقویت و ارتقاء پست ها، فوق توزیع و فشار متوسط در نیروی برق طی این سال ها اصلاح شده و اکنون با رعایت مردم و ساعت بندی زمان در نقشه های مجازی استان بوشهر به رنگ سبز مشاهده می شود.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه در شهرستان بوشهر هیچ روستایی از گاز بی بهره نیست، افزود: تمامی شهرها نیز گازرسانی شده بجز خارگ که در حال انجام است.
وی بیان داشت: در حوزه کشاورزی آبیاری تحت فشار در شهرستان قابل مقایسه با گذشته نیست و در حوزه عمرانی نیز تمامی روستاها آسفالت کشی، دارای زمین چمن مصنوعی، خانه بهداشت و... هستند.

shoraye edari boushehr 15

جمشیدی با بیان اینکه ۳ مرکز جامع درمانی در دستور کار داریم، تصریح کرد: مرکز جامع سلامت قدس در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و دو مرکز شهدا و حضرت زینب کلنگ زنی خواهد شد که در دولت بعدی احداث می شود.

وی بیمارستان شهدای هسته ای را تحولی در شهرستان بوشهر دانست و افزود: افزایش تخت های ICU و و تخت های بستری را در این هفته خواهیم داشت.
فرماندار بوشهر ادامه داد:در بوشهر، خارگ، عالیشهر و چغادک مراکز جامع درمانی و اورژانس در حال تکمیل هستند.

وی بیان داشت: در تنگک اول زمین چمن و اصلاح شبکه آب، تنگک دوم احداث مرکز بهداشت و بهره برداری آن در هفته دولت و احداث سالن ورزشی و احداث سالن ۳هزار نفری بوشهر را نیز در تنگک دوم خواهیم داشت و در تنگک سوم احداث مدرسه ۱۲ کلاسه و اصلاح شبکه آب نیز انجام گرفته است.

جمشیدی عنوان کرد: در بحث عمران روستایی، دهیاری های ما بالای هزار درصد افزایش اعتبارات از سال ۹۲ تاکنون داشته ایم و در شهرداری ها ارزش افزوده افزایش اعتبار داشته ایم.
وی با بیان اینکه رعایت بیت المال بعنوان خط قرمز ماست، افزود: در بحث حقوق افراد رعایت کامل را داشته و دست کج باید قطع شود.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه دولت بر عهد خود خواهد بود و برای مردم خدمت رسانی میکند، بیان داشت: با انسجام، همدلی، وحدت و هم افزایی می توانیم همه کارها را پیش ببریم.

در پایان توسط فرماندار بوشهر از اصحاب رسانه استان تقدیر بعمل آمد.

shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 16shoraye edari boushehr 16shoraye edari boushehr 1shoraye edari boushehr 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group