شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

۲ هزار بسته کمک معیشتی در دومین گام از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با نام "ایران همدل" در میان آسیب‌دیدگان از کرونا در استان بوشهر آماده توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این بسته‌ها با همت بنیاد مستضعفان، نیکوکاران این استان و "مهدی طارمی" فوتبالیست بوشهری عضو تیم ملی تهیه و با کمک نیروهای جهادی و بسیجی مسجد ولایت بندر بوشهر بسته‌بندی و در ۶ شهرستان استان میان خانواده‌های آسیب‌دیدگان اقتصادی از شرایط ویروس کرونا توزیع می‌شود.
سردار علی رزمجو روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با نام ایران همدل در سه بخش طراحی شده که مرحله نخست آن در دهه امامت و ولایت برگزار شد و ۱۰ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هرار تومان در استان بوشهر توزیع شد.

baste maeeshati
وی بیان کرد: مرحله دوم کمک‌های مومنانه در دهه اول محرم و مرحله سوم نیز با همت و سخاوتمندی مردم، مسئولان و نهادهای انقلابی در دهه آخر صفر به انجام می‌رسد.
رزمجو ادامه داد: این کمک‌ها را گروه‌های جهادی بسیج در استان بوشهر میان جامعه هدف توزیع می‌کنند.
فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون ۱۵۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در استان بوشهر توزیع شده‌است.
عضو هیات امنای مسجد ولایت گفت: به همراه ۲ هزار بسته معیشتی ۵۴ هزار ماسک و ۳۰۰ گان پزشکی با هزینه یک میلیارد تومان تهیه شده‌است.
سیدمحمدصادق هاشمی ادامه داد: گان‌های پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد و ماسک‌ها نیز به‌عنوان نذر ماسک در ماه محرم در موکب سلامت به مردم هدیه داده می‌شود.
وی اضافه کرد: بسته‌های کمک‌معیشتی شامل برنج ایرانی، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه فرنگی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group