سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سکوت معنادار و منفعلانه استان بوشهر، این سوال در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفت که این انتصاب با چراغ سبز چه کسانی از درون استان اجرا شده و چه کسانی در پشت پرده آن بوده اند.

به گزارش دیارجنوب، سکوت معنادار و منفعلانه استان بوشهر، این سوال در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفت که این انتصاب با چراغ سبز چه کسانی از درون استان اجرا شده و چه کسانی در پشت پرده آن بوده اند. اینگونه که پیداست سازمان منطقه ویژه پس از چرخش به سمت خوزستان در زمان نمایندگی الماسی و انتصاب موسوی اینک با انتصاب یک استان فارسی در حال گذار به سمت دیگر استان همسایه است.

mantaghe vije asalooye

این چرخش و‌چربش در انتصابات و استعلامات بدو انتصاب اخیر به وضوح قابل مشاهده است. استعلام دو هم استانی مدیر عامل جدید برای مدیریت خدمات شهری و امور بندری و همچنین انتصاب یکی دیگر از هم استانی های خود با پیشینه ای سیاه در منابع انسانی در سمت های دبیر کمیسیون مناقصات و دبیر هیات مدیره به صورت همزمان موید این موضوع می باشد. البته نباید از نقش کلیدی مدیر فعلی طرح های مهندسی منطقه ویژه که اتفاقا ایشان نیز استان فارسی است در مشاوره و چینش همشهریانش در مقابل سمت های کلیدی و حساس سازمان به سادگی گذشت.

باید به این موارد انتصابات چراغ خاموش و بدون حکم هم استانی های مدیرعامل در امور ورزش و خدمات شهری را نیز افزود. باید از کسانی که اشعری گونه در آمدن خرم دل به سازمان منطقه ویژه نقش اساسی داشته اند و استان بی صاحب بوشهر را از مدیریت نیم بند منطقه ویژه نیز محروم نموده اند پرسید نیت شان از این کار چه بوده است. استان مظلوم بوشهر همیشه در پی توافقات عده ای محدود با طرز فکری معیوب یه آزمایشگاه مدیرپروری برای سایر استان ها بدل گشته و دست استان کوتاه و خرمای مدیریت بر نخیل سایر استان ها بوده است. تغییرات در دفتر مدیر عامل و سایر مدیریت ها نیز خود حکایتیست که جداگانه به آن پرداخته خواهد شد. /آزادنما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group