سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

نشست هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان ومسئول هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در خصوص پروژه های عمرانی با هدف اجرایی کردن عملیات ساخت ۱۵ واحد مسکونی در هفته دولت برگزار شد

به گزارش دیارجنوب به نقل از واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر علیرضا حاجیونی با اشاره به اهمیت مسکن معلولین گفت: نقش آفرینی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در جهاد عمرانی و فرهنگی از توانمندی بالقوه این نهاد مقدس در عرصه سازندگی بعد از میدان جنگ است که الحمدالله توانسته موفقیت های بسیار بزرگی رابرای مردم و نظام ازخود بجا بگذارد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود:در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی و شرایط تحریمی مواجه است کارهای بسیار بزرگی در حوزه مسکن و اشتغال مددجویان صورت گرفته که قابل تحسین و مایه مباهات می باشد.

وی تاکید کرد:دفتر مسکن این اداره کل تلاش می نماید ازتمام ظرفیت های اداری و بین بخشی در جهت فراهم آوردن بستر شروع این پروژه استفاده کند.

درادامه مهندس عبدی مسئول هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیا درساخت این واحد ها گفت:داشتن روحیه مشارکتی و استفاده از ظرفیت های گوناگون در جهت انجام طرح ها و پروژه های عملیاتی ویژه محرومین ازراهبردهای قرارگاه خاتم الانبیا سپاه بوده و همواره ضامن انجام کارهای بزرگ و درست است.

وی یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیا آمادگی خود را با تمام ظرفیت ها وپتانسیل ها در جهت شروع عملیات احداث این واحد ها درهفته دولت اعلام می کند.

در خاتمه هوشیار معاونت مشارکت های مردمی گزارش کوتاهی ازآخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث این واحد ها را ارائه نمود.

گفتنی ست اداره کل بهزیستی استان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا سپاه وبنیاد مسکن درصدد احداث ۱۵ واحد مسکن معلولین با شرایط خاص با مبلغ اعتباری سیزده میلیارد وهشتصد میلیون ریال می باشد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group