سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

یک مقام نزدیک به باشگاه چینگ‌دائو اعلام کرد که علی علیپور با این تیم قرارداد بسته است.

به گزارش دیارجنوب، در حالی که هنوز لیگ برتر خلیج فارس به پایان نرسیده، تب نقل و انتقالات کم کم در فوتبال ایران به بالا می‌رسد و اخبار زیادی هم درباره نقل و انتقالات منتشر می‌شود. اما عجیب ترین خبر مربوط به مهاجم شماره 70 تیم پرسپولیس است که با پایان قراردادش، پیشنهادات جدید را پیش روی خود می‌بیند.
علیپور که بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، در فصل جاری 14 گل در مسابقات مختلف برای سرخ ها زده و تلاش می‌کند تا در هفته های پایانی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود. حال چند روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اخباری مبنی بر جدایی علیپور از پرسپولیس و حضورش در لیگ چین به گوش می‌رسد.

setare perspolis
یک مقام نزدیک به باشگاه چینگ‌دائوی چین به خبرنگار ما گفته که علی علیپور با این باشگاه قرارداد بسته و فصل آینده در لیگ چین حضور خواهد داشت. این باشگاه حتی به دنبال استخدام یک مترجم برای علی علیپور است تا او مشکلی در برقراری ارتباط نداشته باشد.
این در حالی است که اقداماتی هم برای دریافت ویزا از سوی مهاجم شماره 70 پرسپولیس انجام شده که با ناکامی همراه بوده و احتمالا در ماه های آینده اقدامات جدی تر انجام خواهند گرفت.
حال باید منتظر بود و دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبر خواهد داشت اما باتوجه به این که علیپور در شش ماه پایانی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم های دیگر را دارد ولی بستن قرارداد موضوعی است که شاید با واکنش هایی همراه شود. هرچند که هنوز علی علیپور یا ایجنت او این خبر مقام چینی را تائید نکرده اند.
تیم چینگدائو باشگاهی 7 ساله در فوتبال چین است که در بالاترین سطح لیگ این کشور قرار دارد و از سه بازی نخست هم دو امتیاز کسب کرده است./فرارو

استان بوشهر

Template Design:Dima Group