جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان بمناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل کرد.

زینب قائدی- به گزارش دیارجنوب، این نشست با حضور سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی دشتستان، سرهنگ ملکوتی جانشین منطقه، سرهنگ رئیسی معاونت اجتماعی و خبرنگاران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی به مطالبات مردمی می پردازند که همین امر آنها را از یک شخص ساده متمایز می کند.

tajlil khabarnegaran entezami 1
سرهنگ آراوند با اشاره به بیانات رهبری درخصوص خبرنگاران گفت: خبرنگاران لحظه های مبتدی را ثبت ابدی کرده و این خبرنگاران هستند که ریزترین صحنه هایی که به چشم بسیاری دیده نمی شود بزرگ و ماندگار می کنند.

وی درخصوص گرامیداشت روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران اسطوره های روشنفکری، شفاف سازی، مطالبه گری و حقیقت گویی هستند و به همین منظور روز خبرنگار گرامی داشته می شود.

tajlil khabarnegaran entezami 1
سرهنگ آراوند در ادامه افزود: اگر در روز خبرنگار از آنها قدر دانی نشود باعث خاموش شدن این وقایع مهم خواهد شد و همه ما وظیفه داریم که این روز را پاس بداریم.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در این عرصه ی جنگ نرم، سربازان عرصه ی فرهنگی و اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید همیشه آ ماده ی مقابله با جنگ نرم و توطئه های دشمنان باشند و در این عرصه که حقیقت گویی است پیش قدم بوده و حقیقت ها را برای مردم نشان دهند تا یاوه گویی های رسانه های بیگانه نتواند بر مردم تاثیرات منفی بگذارد و مردم را از واقعیت ها دور کند.

tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 10tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1tajlil khabarnegaran entezami 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group