سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی که پس از قتل دوست خود جسدش را در یکی از خیابان های شهر بوشهر رها کرده بود خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت ۷ صبح جمعه ۱۷ مردادماه برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در خیابان بهشت صادق، سریعا ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حضور یافتند.
سردار واعظی اظهار کرد: پس از بررسی ماموران انتظامی مشخص شد، جسد متعلق به فردی حدودا ۴۵ ساله است که آثار ضرب و جرح بر روی بدن وی مشهود بود.

vaezi farmande entezami
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بررسی دقیق کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی و مدارک همراه جسد، هویت مقتول شناسایی شد، افزود: متوفی پس از دستور مقام قضائی برای بررسی های بیشتر توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد.
سردار واعظی تاکید کرد: کاراگاهان پلیس با فرضیه وقوع قتل به صورت ویژه اقدامات خود را برای شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی شروع کردند.
به گزارش پلیس بوشهر، این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پس از مشخص شدن هویت قاتل، ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف و اظهار کرد: به علت اختلافات شخصی با مقتول درگیر و وی را به قتل رسانده است.
سردار واعظی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group