سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران دریابانی استان بوشهر از یک فروند شناور در آب‌های گناوه کشف و ضبط شد.

به گزارش دیارجنوب، ولی‌الله رضایی‌نژاد فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران مقابله با قاچاق کالا در آب‌های استان بوشهررا در اولویت نیرو‌های دریابانی دانست و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد و انتقال کالای قاچاق در این آبراه ممنوع است.
وی از فعالیت تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در مبارزه با قاچاق کالا خبرداد و تاکید کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای مقابله با قاچاق تلاش می‌کنند.

shenavar
فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه خبر داد و عنوان کرد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریابانی گناوه موفق شدند یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در اسکله گناوه شناسایی و توقیف کنند.
رضایی‌نژاد از کشف محموله‌های قاچاق از این شناور خبر داد و افزود: در بررسی دقیق از شناور توقیفی، پوشاک، کاپشن بچه گانه، مودم، روغن، اقلام پزشکی و دیگر کالا‌ها کشف شد.
وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را افزون بر ۳۴ میلیارد ریال دانست و گفت: بر اساس نظریه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق در شناور توقیفی افزون بر ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف اجناس قاچاق ادامه داد: در این راستا ۴ نفر به عنوان متهم دستگیر و به‌همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان بوشهر شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group