جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار دشتستان در خصوص تکمیل سالن شهید شاهینی برازجان گفت: در سال جاری 35 میلیارد ریال برای تکمیل سالن شهید شاهینی برازجان در نظر گرفته شده است.

به گزارش دیارجنوب ، فرماندار دشتستان در نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار اظهارداشت: شهرستان دشتستان بعنوان یکم سرمایه بزرگ دراستان محسوب میشود که رسان های آن ورد زبان همه است.

وی با بیان اینکه صداقت و شفافیت در در حوزه خبرنگاری باید مورد توجه قرار گیرد اضافه کرد: بی شک اگر همراهی رسانه های نباشد موفقیتی نخواهیم داشت.

نوروزی نگاهش به شهرستان را تعاملی و همدلی توصیف کرد و بیان داشت: تمام برنامه ها و پروژه های شهرستان با برنامه ریزی کامل جلو می رود که متاسفانه بیماری کرونا مقداری در این پیشرفت کارمان را کند کرده است.

nashast farmandar 17mordad 1

وی با بیان اینکه از تشکیل خانه مطبوعات در شهرستان حمایت میکنم در خصوص مشکلات خبرنگاران در دشتستان گفت: اتحاد خبرنگاران دشتستان باید بهتر شود و اگر کار من درست و صحیح باشد بی شک خبرنگاران من را همراهی خواهند کرد.

فرماندار دشتستان در خصوص برنامه های کرونا در شهرستان با اشاره به اینکه از 4 اسفند تاکنون جلسات و برنامه های مختلفی در شهرستان انجام شده ابرازداشت: تا کنون 21 هزار بازدید از صنوف و بازار شهرستان انجام شده که تا این لحظه 1892 نفر در دشتستان به بیماری کرونا مبتلا و 112 نفر فوت شده اند.

وی درباره فوتیهای کرونایی شهرستان بیان داشت: یکی از دلایل اصلی افزایش فوتی در دشتستان بیماریهای زمینه ای است و حتی برخی از فوتیها در شهرستان ساکن اینجا نبوده ولی جرء آمار اینجا محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از رکن های اصلی خبرنگاری است در ادامه گفت: مدیران در حوزه ادارات با رسانه ها همراهی داشته باشند.

وی در خصوص تکمیل سالن بزرگ شهرداری برازجان اذعان داشت: صد میلیارد ریال برای ساخت سالن شهرداری برازجان در سال جاری در نظر گرفته شده که در سال گذشته 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

nashast farmandar 17mordad 1

فرماندار دشتستان در خصوص تکمیل سالن شهید شاهینی بیان داشت: 35 میلیارد ریال در سالجاری برای تکمیل سالن شهید شاهینی و 12 میلیارد ریال برای تکمیل پلاتو در نظر گرفته شده است.

سالن شهید شاهینی برازجان در چند سال گذشته همواره مورد بازدید مسئولین قرار گرفت و با وجود قول مسئولین در تخصیص بودجه برای تکمیل آن متاسفانه همچنان شاخ مار در آن شکسته و تکمیل نمی شود باید دید با این صحبت فرماندار دشتستان آیا این بار این سالن تکمیل خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب چندی پیش جواد عامری از هنرمندان دشتستانی در خصوص عدم تکمیل این پروژه در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد و همچنان با توجه به لزوم راه اندازی این سالن می طلبد مسئولین فورا در خصوص تخصیص بودجه این سالن اقدام کنند.

در پایان این نشست ضمن تجلیل از پدر شهید شاهینی با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

nashast farmandar 17mordad 1

خبرمرتبط:

تصاویر دیارجنوب از نشست خبری فرماندار دشتستان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group