سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است دوباره به فوتبال ایران بازگردد.

به گزارش دیارجنوب، صدای بازگشت پای برانکو به فوتبال ایران می آید.او با فدراسیون عمان قرارداد دارد اما احتمالش وجود دارد که یک بار دیگر به لیگ برتر ایران برگردد اما خودش می گوید:‌ «اگر هم برگردم به هر تیمی می روم غیر از استقلال!»
تراکتور یا سپاهان؟
خبر رسیده که دو باشگاه بزرگ تراکتور و سپاهان پالس‌های زیادی برای این مربی ارسال کرده‌اند و خواهان امضای قرارداد با او هستند. این را رضا چلنگر، مترجم و دوست نزدیک برانکو در ایران هم تایید می کند و می گوید: «بله صحبت‌هایی بوده ولی این که او بیاید یا نه را، نمی‌دانم.» بنابراین خود برانکوست که می‌تواند شفاف‌تر در این باره صحبت کند. سرمربی کروات و سابق قرمزها اما خیلی مثبت درباره فوتبال ایران و بازگشتش به لیگ حرف می‌زند.

beranko football
قرارداد دارم
در حال حاضر با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. همواره علاقه زیادی به کار در فوتبال ایران دارم. طرفداران فوتبال در ایران فوق‌العاده هستند و برایم لذت‌بخش است در کنار آنها باشم. این هواداران همواره عامل اصلی تصمیم من بوده‌اند. در باشگاه پرسپولیس حمایتی از سوی آنها احساس کردم که هیچ‌گاه در زندگی‌ام تجربه نکرده‌بودم. هواداران پرسپولیس فوق‌العاده هستند و امیدوارم دوباره روزی پیش آنها باشم.
می دانم به زودی برمی‌گردم
پیشنهاد؟ این چیزی نیست که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. بسیار خوشحالم که همواره مورد لطف و توجه باشگاه‌های ایرانی بوده‌ام. این یک علاقه دوطرفه است. من هم علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم اما الان تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان هستم ولی این را می‌دانم به زودی به فوتبال ایران برمی‌گردم و دوباره کارم را در آنجا شروع خواهم‌کرد. روزی هم که از تیم ملی جدا شدم مطمئن بودم این اتفاق برایم می‌افتد و دوباره برمی‌گردم. هر چند سال‌ها به تاخیر افتاد ولی سرانجام برگشتم. قبل از حضور در پرسپولیس هم پیشنهادهایی داشتم. مذاکراتی کردیم ولی انگار بهتر بود با باشگاه پرسپولیس به فوتبال ایران برگردم.
به هر تیمی می‌روم جز استقلال
این‌که کجا می‌روم و با چه باشگاهی کار می‌کنم واقعاً مشخص نیست. نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد اما به هر تیمی احتمال دارد بروم، جز استقلال! به خاطر علاقه قلبی به پرسپولیس و طرفدارانش نمی‌توانم هیچ‌گاه به باشگاه رقیب بروم. روزهای شیرینی را در زندگی‌ام با پرسپولیس و هوادارانش تجربه کردم. به این باشگاه علاقه زیادی دارم و برای آنها همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.
توقع داشتم رفتار بهتری با ما می‌شد
یک بار برای ورود به ایران مشکل مالیاتی داشتم و باشگاه پرسپولیس به حل این مشکل کمک کرد. حالا نگران این مسأله هستم. مالیات قرارداد من در این سال‌ها پرداخت نشده‌است. توقعم این بود رفتار بهتری با کادر فنی من می‌شد. امیدوارم این مشکل حل شود تا در آینده بتوانم دوباره به ایران بیایم.
فیفا وارد ماجرا شد
وقتی باشگاه پرسپولیس مشکل من را حل نکرد، فیفا وارد ماجرا شد و در حال حاضر همه چیز در مسیر قانونی‌اش پیش می‌رود. همان‌طور که بارها گفتم وکیلم پیگیر همه چیز است./خبر فوری

استان بوشهر

Template Design:Dima Group