جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

بزرگداشت روز خبرنگار و شهدای عرصه رسانه با حضور شهردار و رئیس شورای شهر برازجان برگزار شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، این آئین روز پنجشنبه 16 مرداد ماه با حضور شهردار برازجان، رئیس شورای شهر برازجان، فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان و پدر بزرگوار شهید شاهینی از شهدای عرصه رسانه برگزار شد.
شهردار برازجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیتم، اهدافم را بیان نموده و مردم محوری را رویکرد اصلی شهرداری قرار دادم تا با اندیشه همدیگر شهرمان را شکوفا سازیم.
محمدحسن محمدی در ادامه اضافه کرد: موفقیت های حاصل در کار بدلیل پیشنهادات و همکاری مردم بوده و امیدواریم مردم عزیز این انتقادات و پیشنهادات سازنده و همکاری را داشته تا بتوانیم شهرمان را آباد سازیم.

taghdir khabarnegar1
شهردار برازجان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری خبرنگار را بعنوان یک سرمایه اجتماعی می نگرد، افزود: خبرنگاران ‌واسطه بین مردم و مسئولین هستند و مشکلات و معظلاتی که در سطح جامعه وجود دارد را به گوش مسئولین می رسانند که مسئولین باید طی برنامه ریزی این مشکلات را رفع نمایند.

محمدی با بیان اینکه اختلاف سلیقه باعث رشد و نمو یک مجموعه می شود، بیان کرد: انتقادات سازنده به نفع مدیریت شهری است و کمک فراوانی در جهت آباد سازی و شکوفایی شهرمان می کند.
شهردار برازجان افزود: بیش از ۱۶ سال خادم مردم در شهرداری هستم و بیش از ۳ سال است که بعنوان شهردار به مردم خدمت می کنم.

taghdir khabarnegar1

محمدی در خصوص سالن آمفی تئاتر ۷۰۰ نفره برازجان بیان داشت: این سالن کاملا استاندارد است و تا هزار نفر میتواند گنجایش یابد.

وی در ادامه افزود: این مجتمع دارای ۴۵۰۰ متر زیربنا است که شامل کلاس های آموزشی و تئوری، کافی شاپ، رستوران، سالن روباز و گالری است که امیدواریم با وجود محدودیت های پیش رو هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

شهردار برازجان تصریح کرد: این سالن اگر به مرحله بهره برداری برسد از سالن های بی نظیر در جنوب کشور خواهد بود.

شهردار برازجان گفت: بازسازی پارک آزادی و نصب تلویزیون شهری، ساماندهی حاشیه دره آردو با احداث فضای سبز، دیوار چینی و زیرسازی، آسفالت، هموارسازی حاشیه خیابان و کاشت درخت، احداث پارک روبروی پست برق سمت ورودی از بوشهر از جمله اقدامات عمرانی شهرداری برازجان است.
محمدی با بیان اینکه تلویزیون شهری پارک آزادی برازجان سه روز پیش راه اندازی شده، بیان کرد: این پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محمدحسن محمدی خاطر نشان کرد: سایت پسماند برازجان در استان‌ بوشهر ساختاری مناسب ایجاد کرده و که دیگر نیازی به تخلیه و دفن‌ سنتی زباله نیست.
وی با اشاره به اینکه از پروژه های مبلمان شهری غافل نمی شوم، افزود: براین باورم که یکی از مولفه های شهرسازی بودن مبلمان های شهری است که باید طبق خواسته ی مردم باشد.
شهردار برازجان گفت: بازگشایی معابر در انتهای خیابان شریعتی یکی از پروژه هایی است که پس از بهره برداری از سمت ورودی و خروجی بوشهر تاثیرات مثبتی را خواهیم دید.

رئیس شورای شهر برازجان در این آئین ضمن تبریک اعیاد، روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، اظهار داشت: شما خبرنگاران با کمترین درآمد و مخلصانه برای مردم قلم می زنید و قلم زدن شما بی شک باعث پیشرفت شهر و کشور می شود.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگاران باعث توسعه شهری می شود، افزود: باید همگی اختلافات را کنار گذاشته و باهم همدل و یک صدا شویم تا پیشرفت شهر را شاهد باشیم.

taghdir khabarnegar1

بنافی از عملکردهای شورا را انتخاب شهردار دانست و افزود: تصمیم بجا و انتخاب شهردار شایسته از نکته مثبت شورای پنجم است و شورا در همه حال شهردار را حمایت میکند.
رئیس شورای شهر برازجان بیان داشت: با وجود بدترین شرایط و مشکلات پیش رو در آسفالت برازجان و شهرداری رکورد بی سابقه داشته ایم.

وی با بیان اینکه رشد و تعالی شهر از اهداف شورا است، افزود: اگر شورا در کنار شهردار نباشد و حمایتی صورت نگیرد هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

بنافی در ادامه اضافه کرد: با برنامه ریزی و درایت مشکلات را حل خواهیم کرد و تا به حال اجازه نداده ایم مشکلات به مردم آسیب برساند.
وی اشاره کوتاهی به پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور کرد و افزود: بیمارستان ۱۷ شهریور باید اکنون افتتاح میشد که هنوز این کار صورت نگرفته و همچنان پیگیر رفع مشکل هستیم.

رئیس شورای شهر برازجان بیان داشت: جلسات و کارهای رسانه عاملی برای پیشرفت مسئولان است که متاسفانه در ابن مورد کم کاری هایی از سوی شورا انجام گرفت.
محراب بنافی در این آئین عنوان کرد: از تمامی مسئولان شهر و کشور می خواهم که مشکلات خبرنگاران را رسیدگی کنند و در تمام سال بیادشان باشند و به روز خبرنگار اکتفا نکنند.

رئیس شورای شهر برازجان یکی از ضعف های شورا را نداشتن ساختمان دانست و افزود: شورا ساختمانی مناسب و سالنی برای برگزاری جلسات ندارد.
وی دور بودن از حاشیه پردازی را از افتخارات شورا دانست و اضافه کرد: تا آخرین توان برای حل مشکلات مردم گام بر می داریم تا خاطره ای خوب در ذهنشان بماند.
در پایان این آئین از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1taghdir khabarnegar1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group