جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مسئول بسیج هنرمندان دشتستان بمناسبت روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری دیارجنوب حضور یافت و از مجموعه این پایگاه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دیارجنوب، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان ضمن تبریک به اهل قلم و کسانی که پا به پای هنرمندان جهت انعکاس خبر همیشه فعالیت کرده اند، اظهار داشت: رسالت شما بسیار خطیر و حساس است زیرا حق گویی ومطالبه گری که خود جهادی بسیار عظیم می باشد و ما قدردان دلاوری شما هستیم.
محبوبه اسلام پور در ادامه اضافه کرد: سایت خبری دیارجنوب با مدیریت آقای ایمان خوش قدم یکی از رسانه های فعال استان و شهرستان است که همیشه حامی هنرمندان هستند و امیدواریم در انعکاس خبرهای خوب و خوش کانون هنرمندان دشتستان کوشا باشند.

neshast khabari basij 1
وی از دو عضو فعال کانون که ادمین پیج اینستا گرام، تلگرام و گروه های اطلاع رسانی کانون را بر عهده دارند تشکر نمود و گفت: آقای ماجدی و خانم بوستانی دو عضو همیشه همراه و یاور ما برای تعالی در کارهایمان بودند.
محبوبه اسلام پور افزود: دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، فارغ التحصیل از دانشگاه فارس و حدود پنج سال است که به عنوان جانشین و بعد از آن مدیریت کانون هنرمندان را بر عهده دارد.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان بیان داشت: کانون بسیج هنرمندان توسط بسیجی های هنرمند و همچنین بقیه اقشار بسیار شناسانده شده و اعضای آن در دوره های مختلف استانی و همچنین کشوری فرستاده شدند.

neshast khabari basij 1
وی با بیان اینکه کانون بسیج هنرمندان دشتستان در بین بقیه کانون ها همیشه دارای مقام و عملکرد خوبی بوده، افزود: کانون بسیج هنرمندان دشتستان دارای هشت انجمن فعال شامل انجمن خوشنویسی، شعر، داستان نویسی، طراحی، عکاسی، شروه، موسیقی، تأتر، می باشدو این کانون اولین بار در استان و کشور به تشکیل غنچه های بسیجی پرداخت که رده سنی بین چهار تا هفت ساله راشامل می شود و طی دوره های خاصی با مربی گری افراد خبره با داستان خوانی و شعر و تئاتر در مورد زندگی شهدا شکل گرفت.
اسلام پور گفت: حضور هنرمندان دشتستان در مراسمات مذهبی آیینی همیشه به صورت چشم گیر و فعال بوده، همچنین برگزاری کارگاه های مختلف توسط انجمن ها، تعامل بسیار خوب بین هنرمندان و مساجد و پایگاه ها، از جمله اقدامات بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: حضور پر شور و پر رنگ هنرمندان بسیجی در اکثر جشنواره های استانی و کشوری که اخیراً جشنواره حماسه مجنون با حضور بیش از 90 درصد داوران و برندگان جشنواره از بسیجی های هنرمند دشتستان بودند را شامل می شود.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان گفت: دومین جشنواره حماسه مجنون که به تازگی فراخوان آن با حضور سردار رزمجو و سرهنگ غلام پور، نماینده دشتستان در مجلس و مسؤلین اجرایی برگزار شد مستقیماً کانون هنرمندان دشتستان متصدی برگزاری این جشنواره بزرگ می باشد.
وی اضافه کرد: ایستگاه های صلواتی نقاشی و خوشنویسی با همت هنرمندان به مناسبت های مختلف و چندین نمایشگاه از آثار هنری هنرمندان دشتستان برگزار شد.
محبوبه اسلام پور افزود: در نهمین مراسم جشنواره مالک اشتر ، بسیج هنرمندان دشتستان بعنوان موفق ترین کانون بسیج هنرمندان در سطح نواحی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر انتخاب شدو همچنین برای تقدیر و تشکر از فعالیت کانون بسیج هنرمندان دشتستان ،در صدا و سیما استان بوشهر جهت ارائه عملکرد دعوت به عمل آمد.

وی یکی از افتخارات کانون بسیج هنرمندان دشتستان را برگزاری جشنواره عکس سربازان کوچک و شب شعر و شروه در چند نقطه از دشتستان برشمرد و خاطر نشان کرد: کانون بسیج هنرمندان دشتستان در این چند سال بسیار خوش درخشیده و ان شاء الله در آینده چشم اندازهای بسیاری پیش بینی شده که با توکل بر خدا و حضور گرم هنرمندان تحقق خواهد یافت.

در پایان این دیدار مسئول بسج هنرمندان از مدیریت پایگاه خبری دیارجنوب  و دو تن از اعضای کانون بسیج هنرمندان با اهداء لوح، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

« تصاویر نشست خبری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان »

neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 6neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1neshast khabari basij 1

عکاس: امیرحسین معماری

استان بوشهر

Template Design:Dima Group